Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup drobných kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup drobných kancelářských potřeb kromě papíru, obálek, poštovních tašek a kalendářů

Systémové číslo: T002/12/V00002759
Zadavatel: Česká republika - Krajské...

Zakázka je ve stavu:
Uzamčeno

Datum zahájení 19.11.2012 15:12
Lhůta pro podání nabídky 27.11.2012 10:30
Otevíraní obálek 27.11.2012 10:45

Popis:
Dodávky drobných kancelářských potřeb dle požadavků a potřeb zadavatele včetně dopravy do místa plnění. Bude Uzavřena rámcová smlouva o dodávkách, na základě které bude zadavatel objednávat zboží dle přílohy - Krycí list a...

Dodatečné informace:
zobrazit seznam

metodická nápověda

Kontextová navigace