Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Státní úřad inspekce práce

Výpis systémových zpráv

Státní úřad inspekce práce

Název: Státní úřad inspekce práce
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 75046962
Tel (ústředna): +420950179120
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/statni-urad-inspekce-prace
Kontaktní osoba: Valica Karel
Webová adresa: http://www.suip.cz/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ VZMR č. 43 - Nákup mobilních telefonů - s klávesnicí II 10.12.2015 09:00
Předmětem této zakázky je dodávka 21 ks mobilních telefonů s klávesnicí (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Uchazeč v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy. Zadáno
VZ VZMR č. 42 - Nákup mobilních telefonů - dotykových II 07.12.2015 08:00
Předmětem této zakázky je dodávka 77 ks mobilních telefonů – dotykových (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Uchazeč v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy. Zadáno
VZ VZMR č. 41 - Nákup skenerů pro počítačové využití 01.12.2015 08:30
Předmětem této zakázky je dodávka 15 ks skenerů (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Uchazeč v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy. Zadáno
VZ VZMR č. 40 - Nákup magnetických disků a archivačních zařízení flash paměť 01.12.2015 08:00
Předmětem této zakázky je dodávka 100 ks archivačních zařízení flash paměť a 100 ks magnetických disků (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Uchazeč v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy. Zadáno
VZ VZMR č. 39 - Nákup nábytku – 12/2015 30.11.2015 08:00
Předmětem této zakázky je dodávka, uskladnění, doprava, stěhování a montáž kancelářského nábytku, židlí a dalších komponentů (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 ZD - Specifikace a kalkulace zakázky včetně místa dodání. Blíže viz zadávací dokumentace (ZD). Zadáno
1 ... 4 14 22 23 24 25 26 34 ... 36
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace