Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Zářivky pro KoP Havlíčkův Brod - 2017 09.05.2017 16:00
Zářivky pro KoP Havlíčkův Brod - 2017 Zadáno
VZ Kancelářské potřeby pro pracoviště Krajské pobočky v Ústí nad Labem 09.05.2017 08:00
Poptáváme kancelářské potřeby pro kontaktní pracoviště Krajské pobočky v Ústí nad Labem. Podrobný popis poptávaného zboží vč. množství naleznete v příloze. Kancelářské potřeby požadujeme rozvést na pracoviště v rámci Ústeckého kraje (Most, Litvínov, Děčín, Rumburk, Varnsdorf, Louny, Podbořany, Žatec, Chomutov, Jirkov, Kadaň, Klášterec nad Ohří, Litoměřice, Lovosice, Libochovice, Roudnice nad... Zadáno
VZ Kurz bezpečné jízdy a zvládání krizových situací při řízení osobního... 30.05.2017 12:00
Předmětem plnění této veřejné zakázky je realizace 8 1denních praktických kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (každý pro skupinu 8-12 zaměstnanců Úřadu práce ČR, celkem pro 80 účastníků) zaměřených na nácvik bezpečné jízdy a zvládání krizových situací při řízení osobního automobilu. Zadáno
VZ Kancelářské potřeby pro KoPy Kroměříž, KoPy BpH a KoP Holešov včetně... 09.05.2017 09:00
Kancelářské potřeby dle specifikace v příloze. Zadáno
VZ HYGIENICKÉ POTŘEBY včetně rozvozu s poskytnutím náhradního plnění 09.05.2017 11:01
Zadávacího řízení se může podle § 38 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Závoz do sedmi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Před závozem je nutno... Zadáno
1 ... 63 73 81 82 83 84 85 93 103 183 283 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace