Domů  /  Zadávací řízení  /  Renovace tonerů FÚ pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Radim Křen
: radim.kren@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 399
: Referent OIT

Organizační útvar:
OIT v Ostravě
Číslo útvaru: 723270050
E-mail: radim.kren@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Renovace tonerů FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízených územních pracovišť
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00043739

23.09.2016 10:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Radim Křen
radim.kren@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 399
Referent OIT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Renovace tonerů FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jejich podřízených územních pracovišť
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Radim Křen
radim.kren@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 399
Referent OIT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této zakázky je jednorázová renovace tonerů do laserových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí. Požadujeme renovované tonery, nikoli dodávku alternativních tonerů.

Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka renovovaných tonerů dle jejich typů a požadovaného množství uvedená v přiloženém souboru Renovace.xls.

Požadujeme vyplnit údaje o ceně za kus včetně dopravy z a do místa plnění v členění bez DPH, DPH 21% a včetně DPH pro jednotlivé typy tonerů a záruku v měsících.
Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy na webových stránkách zadavatele a profilu zadavatele.
Termín plnění: do 1 měsíce od uzavření smlouvy.

Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH.
Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.
Platební podmínky:
Zadavatelem nebude poskytnuta záloha.
Daňový doklad bude vystaven s 30 denní splatností po doručení zadavateli a bude doložen dodacími listy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění.
V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
Položky předmětu VZ
Renovace tonerů
50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
50323000-5 - Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Renovace tonerů do laserových tiskáren a to včetně výměny jejich vadných součástí.
Požadujeme renovované tonery, nikoli dodání alternativních tonerů.
Požadujeme zpětný odběr prázdných kazet.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
dodávka
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava
GFŘ - OIT v Ostravě, Na Jízdárně
3162
3
709 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Před podpisem smlouvy vybraný uchazeč doloží:
1. Čestné prohlášení osoby oprávněné jednat za uchazeče (dodavatele) že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky vůči všem finančním a celním územním orgánům.
2. Kopii výpisu ze živnostenského rejstříku prokazující oprávnění uchazeče (dodavatele) k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění této zakázky, ne starší 90-ti dnů ke dni lhůty pro podání nabídek. Postačí prostá kopie takového dokladu.
3. Kopii výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm uchazeč (dodavatel) zapsán, ne starší 90-ti dnů ke dni lhůty pro podání nabídek. Postačí prostá kopie takového dokladu. Jmenované kvalifikační dokumenty mohou být nahrazeny výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů a to v rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů v tomto seznamu uvedené pokrývají výše uvedené požadavky zadavatele.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

05.10.2016 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.10.2016 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Radim Křen v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 23.09.2016 14:42:09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.09.2016 10:53 Radim Křen 23.09.2016 12:16 Radim Křen právě zobrazena

Kontextová navigace