Domů  /  Zadávací řízení  /  Centrální monitoring pro…  /  Pozáruční servis (hodinová…

Výpis systémových zpráv

Pozáruční servis (hodinová cena servisu)

Informace o kritériu

Název: Pozáruční servis (hodinová cena servisu)
Jednotka:
Způsob hodnocení: Pozáruční servis – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 0,25 * doba nástupu a opravy + 0,25 * náhradní přístroj + 0,25 * cena servisu + 0,25 * cena dopravy, přičemž - doba nástupu a opravy = nejkratší nabízená doba / doba uchazeče * 100 (doba – nejdelší z nabízených lhůt pro nástup na opravu, opravu bez použití náhradního dílu a opravu s použitím náhradního dílu) - náhradní přístroj = 100 při poskytnutí náhradního přístroje při opravě delší než 72 hodin, 0 v opačném případě - cena servisu = nejnižší nabízená cena servisní hodiny / cena servisní hodiny uchazeče * 100 - cena dopravy = (1 – (cena dopravy uchazeče - nejnižší nabízená cena dopravy) /(nejvyšší nabízená cena dopravy - nejnižší nabízená cena dopravy)) * 100

Parametry kritéria

Typ: číselná hodnota
Povaha: kvantitativní - číselná hodnota kritéria je převzata z nabídky
Orientace: nákladové kritérium - klesající, nižší je lepší
Váha: 5,00 %
Absolutní Min/Max: nenastaveno - nepřekročitelné číselné minimum
nenastaveno - nepřekročitelné číselné maximum
Hodnotící Min/Max:

Nastavení kritéria

Hodnoty kritéria budou předmětem elektronické aukce: Ne
Přímé zadání hodnot do nabídkového formuláře: Ano
Členění nabídkové ceny na cenu bez DPH, s DPH a DPH: Ne

Kontextová navigace