Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Zajištění HW podpory pro LOGmanager |
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
1,00 | ks | |
Bližší popis požadované podpory (dle specifikace výrobce):
Zajištění HW podpory (carepack) pro LOGmanager (sériové číslo H68KGQ2) na období 24 měsíců (současná podpora zajištěna do 1. 8. 2021). |
|||||
Zajištění SW podpory pro LOGmanager |
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
1,00 | ks | |
Bližší popis požadované podpory (dle specifikace výrobce):
Zajištění SW podpory (renewal; SW upgrade) pro LOGmanager (sériové číslo H68KGQ2) na období 24 měsíců (současná podpora zajištěna do 1. 8. 2021). |
|||||
Zajištění konzultační podpory pro LOGmanager |
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
72261000-2
Podpora programového vybavení
|
1,00 | ks | |
Zajištění konzultační/technické podpory v režimu 5 dní x 8 hodin/týden (pondělí až pátek, 8:00 až 16:00) se zahájením řešením incidentu nejpozději do jednoho pracovního dne po zadání incidentu na helpdesk/hotline dodavatele s uvedením nástroje do provozuschopného stavu nejpozději do 5 pracovních dnů od zahájení řešení incidentu v místě instalace nástroje.
Současná podpora zajištěna do 1. 8. 2021. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.