Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Dohled a správa systémů Lotus Notes |
72267100-0
Údržba programového vybavení pro informační technologie
|
72267100-0
Údržba programového vybavení pro informační technologie
|
1,00 | Kč vč. DPH/hodina | 578 512,00 |
Poskytování služeb spojených s dohledem a správou systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler.
Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 Lotus Domino server v režimu 8 x 5; b) dohled a správa Lotus Sametime server a klientů v režimu 8 x 5; c) dohled a správa Lotus Traveler server a mobilních klientů v režimu 8 x 5; d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní. |
578 512,00 |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.