Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Dohled a správa systémů Lotus Notes
72267100-0
Údržba programového vybavení pro informační technologie
72267100-0
Údržba programového vybavení pro informační technologie
1,00 Kč vč. DPH/hodina 578 512,00
Poskytování služeb spojených s dohledem a správou systému Lotus Notes Domino, Lotus Sametime a Lotus Traveler.
Tato činnost zahrnuje:
a) dohled a správa 45 Lotus Domino server v režimu 8 x 5;
b) dohled a správa Lotus Sametime server a klientů v režimu 8 x 5;
c) dohled a správa Lotus Traveler server a mobilních klientů v režimu 8 x 5;
d) správa 700 klientů Lotus Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech);
e) podpora a správa aplikací v prostředí Lotus Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad);
f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí Lotus Notes/Domino;
g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách;
h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí Lotus Notes/Domino;
i) vytváření pohledů v databázích v prostředí Lotus Notes/Domino;
j) správa číselníků v prostředí Lotus Notes/Domino;
k) správa přístupových práv a rolí v prostředí Lotus Notes/Domino;
l) importy a exporty dat a jejich správa;
m) školení uživatelů;
n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem;
o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní;
p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
578 512,00

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace