Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Skleněné vitríny |
39299000-4
Skleněné výrobky
|
39299000-4
Stolní a domácenské sklo
|
|||
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) je dodávka 3 kusů celoskleněných výstavních vitrín pro umístění dřevořezby od Vojty Suchardy a to:
• Dřevořezby „Orba a setba“, rok 1933, rozměr dřevořezby 80x150x24 cm, • Dřevořezba „Sklizeň“, rok 1933, rozměr dřevořezby 63 x150 x24 cm, • Dřevořezba „Sázení a kácení lesa“, rok 1933, rozměr dřevořezby 66 x131 x25 cm Zobrazení dřevořezeb je součástí zadávací dokumentace (viz bod 4.). Součástí dodávky skleněných vitrín je balení, doprava a montáž, dále pak i zaškolení pro obsluhu vč. specifikace pro používání pasivní klimatizace kazet PROSORB. Součástí dodávky je dále i převoz níže zobrazených dřevořezeb. Podrobnější informace jsou v zadávací dokumentaci, která je v příloze této výzvy. Dodavatel zahájí plnění veřejné zakázky tedy započetí dodávky vč. montáže bezprostředně po podpisu smlouvy (předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je listopad/prosinec 2016). Návrh smlouvy, která je součástí zadávacích podmínek, musí být ze strany uchazeče podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele a musí být součástí nabídky. Nabídka musí obsahovat plnou moc udělenou oprávněné osobě statutárním orgánem dodavatele (resp. Statutárními orgány všech členů sdružení) zmocňující oprávněnou osobu k jednání spojeným s podáním nabídky za dodavatele, nebo sdružení. Nabídka bude dále obsahovat list s uvedením nabídkové ceny (krycí list nabídky). Do nabídkové ceny i jejích jednotlivých položek musí být zahrnuty veškeré náklady na provedení úkonů a služeb definovaných na jednotlivých řádcích podle výkazu výměr, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám musí být zadavateli prostřednictvím internetového portálu GEMIN doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Zadavatel si vyhrazuje právo a podmínky: právo v návaznosti na podané dodatečné informace změnit zadávací podmínky, právo neposkytovat náhradu jakýchkoliv nákladů, které dodavatel vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení, právo zveřejnit veškeré podklady zadávacího řízení na svých internetových stránkách, resp. profilu zadavatele (např. podklady z posouzení a hodnocení nabídek, oznámení o výsledku řízení, smlouvu uzavřenou s vítězným uchazečem), právo zadávací řízení zrušit, a to i bez uvedení důvodu. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy či návrhu smlouvy upraveného v rozporu s podmínkami stanovenými touto výzvou vytvořenou prostřednictvím internetového portálu GEMIN není předložením řádného návrhu smlouvy uchazečem. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.