Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Skleněné vitríny
39299000-4
Skleněné výrobky
39299000-4
Stolní a domácenské sklo
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) je dodávka 3 kusů celoskleněných výstavních vitrín pro umístění dřevořezby od Vojty Suchardy a to:
• Dřevořezby „Orba a setba“, rok 1933, rozměr dřevořezby 80x150x24 cm,
• Dřevořezba „Sklizeň“, rok 1933, rozměr dřevořezby 63 x150 x24 cm,
• Dřevořezba „Sázení a kácení lesa“, rok 1933, rozměr dřevořezby 66 x131 x25 cm
Zobrazení dřevořezeb je součástí zadávací dokumentace (viz bod 4.).
Součástí dodávky skleněných vitrín je balení, doprava a montáž, dále pak i zaškolení pro obsluhu vč. specifikace pro používání pasivní klimatizace kazet PROSORB. Součástí dodávky je dále i převoz níže zobrazených dřevořezeb.
Podrobnější informace jsou v zadávací dokumentaci, která je v příloze této výzvy.
Dodavatel zahájí plnění veřejné zakázky tedy započetí dodávky vč. montáže bezprostředně po podpisu smlouvy (předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je listopad/prosinec 2016).
Návrh smlouvy, která je součástí zadávacích podmínek, musí být ze strany uchazeče podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele a musí být součástí nabídky. Nabídka musí obsahovat plnou moc udělenou oprávněné osobě statutárním orgánem dodavatele (resp. Statutárními orgány všech členů sdružení) zmocňující oprávněnou osobu k jednání spojeným s podáním nabídky za dodavatele, nebo sdružení. Nabídka bude dále obsahovat list s uvedením nabídkové ceny (krycí list nabídky). Do nabídkové ceny i jejích jednotlivých položek musí být zahrnuty veškeré náklady na provedení úkonů a služeb definovaných na jednotlivých řádcích podle výkazu výměr, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky.
Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám musí být zadavateli prostřednictvím internetového portálu GEMIN doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Zadavatel si vyhrazuje právo a podmínky: právo v návaznosti na podané dodatečné informace změnit zadávací podmínky, právo neposkytovat náhradu jakýchkoliv nákladů, které dodavatel vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení, právo zveřejnit veškeré podklady zadávacího řízení na svých internetových stránkách, resp. profilu zadavatele (např. podklady z posouzení a hodnocení nabídek, oznámení o výsledku řízení, smlouvu uzavřenou s vítězným uchazečem), právo zadávací řízení zrušit, a to i bez uvedení důvodu. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy či návrhu smlouvy upraveného v rozporu s podmínkami stanovenými touto výzvou vytvořenou prostřednictvím internetového portálu GEMIN není předložením řádného návrhu smlouvy uchazečem.

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace