Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Servisní podpora hardware diskového pole Hitachi HDS USP-V
50312600-1
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
50312600-1
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
1,00 soubor služeb/3měsíce
Hardware servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje:
- Poskytování servisní podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou 4 hodiny,
- Zásah servisního technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů,
- Materiál potřebný pro opravy diskového pole,
- Přístup na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení,
- Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware),
- Přístup k softwarovým updatům a upgradům – bezpečnostní záplaty, opravy chyb,
funkční rozšíření i nové verze,
- Komunikace se servisním centrem dodavatele, společností HITACHI (HDS) a řešení problému,
- Služby dohledového centra.

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace