Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Servisní podpora hardware diskového pole Hitachi HDS USP-V |
50312600-1
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
|
50312600-1
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
|
1,00 | soubor služeb/3měsíce | |
Hardware servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje:
- Poskytování servisní podpory na místě v režimu 24x7 s reakční dobou 4 hodiny, - Zásah servisního technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů, - Materiál potřebný pro opravy diskového pole, - Přístup na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení, - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware), - Přístup k softwarovým updatům a upgradům – bezpečnostní záplaty, opravy chyb, funkční rozšíření i nové verze, - Komunikace se servisním centrem dodavatele, společností HITACHI (HDS) a řešení problému, - Služby dohledového centra. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.