Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění služeb ostrahy…

Výpis systémových zpráv

Zajištění služeb ostrahy majetku 2017-2019 - Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol

Ze zakázky: Zajištění služeb ostrahy...
Číslo části: 2
Název části: Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
Popis: B. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu ÚKZÚZ na adrese: Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol.
Stav: Uzamčeno (Plnění smlouvy)
VZ: Uzamčena
Předpokládaná hodnota: 1 099 200,00 Kč bez DPH

Akce se zakázkou


Oznámení o uzavření smlouvy

Přejít na detail části Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ano 108 040,00 130 728,40 22.12.2016 10:51:46
BLESK Servis s.r.o. 27607429 Ano 46 639,70 56 434,04 22.12.2016 10:51:46
INDUS PRAHA, spol. s r.o. 24210668 Ano 1 068 720,00 1 293 151,20 22.12.2016 10:51:46
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva INDUS PRAHA, spol. s r.o. 24210668
Datum uzavření smlouvy 30.01.2017
Smluvní cena části bez DPH 44 530,00
Smluvní cena části s DPH 53 881,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 9 351,30
Měna koruna česká
Základní popis plnění Dělení na části: Ano


Předmět:
- Shora uvedený zadavatel Vám tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu na služby s názvem: „ZAJIŠTĚNÍ SLUŽEB OSTRAHY MAJETKU 2017-2019“, která se dělí na 4 části A, B, C, D.
Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
Část C - Zemědělská 1a, 613 00 Brno
Část D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Doba a místo plnění
Doba plnění pro všechny části zakázky A, B, C a D:
od 6 hod. dne 1. 2. 2017 do 6 hod. 31. 1. 2019, tj. 24 měsíců




Položky předmětu:
- Název: Část A - Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně
- Kód z číselníku NIPEZ: 75 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: A. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu Administrativně-vzdělávacího centra (AVC) na adrese: Ztracená 1099/10, 161 00 Praha 6 - Ruzyně. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá .…............24 hodin denně,
So – Ne, svátky …24 hodin denně

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- periodické pochůzky po objektu včetně venkovního parkoviště a přilehlých chodníků (v intervalu min. po 3 hodinách).

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- nebezpečí vniknutí nepovolaných osob do objektu, prostoru parkoviště a přilehlého pozemku;
- zamezení nekontrolovaného bezdůvodného pohybu cizích osob po objektu;
- kontrola přístupových dveří a oken;
- kontrola parkujících vozidel;
- vyprošťování osob z výtahu mimo dobu, kdy je přítomen technik údržby;
- realizace činnosti požární hlídky a zajištění záchranných akcí při vzniku požárního nebezpečí, apod.
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- příslušné postupy a kroky v případě spuštění výstražného signálu EPS a EZS, monitorovacího kamerového zařízení apod.;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku o střežení objektu.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 24
- Měrná jednotka: Kč/měsíc
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 45 800,00


- Název: Část B - Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol
- Kód z číselníku NIPEZ: 75 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: B. Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb bezpečnostní agentury, jejímž úkolem bude ostraha objektu ÚKZÚZ na adrese: Motol č. p. 4, ulice Za Opravnou, 150 06 Praha 5 – Motol. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Provádění ostrahy.

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá. …............24 hodin denně,
So – Ne, svátky …24 hodin denně

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- periodické pochůzky po objektu včetně venkovního parkoviště a přilehlých chodníků (v intervalu min. po 3 hodinách).

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- nebezpečí vniknutí nepovolaných osob do objektu, prostoru parkoviště a přilehlého pozemku;
- zamezení nekontrolovaného bezdůvodného pohybu cizích osob po objektu;
- kontrola přístupových dveří a oken;
- kontrola parkujících vozidel;
- realizace činnosti požární hlídky a zajištění záchranných akcí při vzniku požárního nebezpečí, apod.
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- příslušné postupy a kroky v případě spuštění výstražného signálu EPS a EZS, monitorovacího kamerového zařízení či jiného výstražného systému;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku o střežení objektu.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 24
- Měrná jednotka: Kč/měsíc
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 45 800,00


- Název: Část C - Zemědělská 1a, 613 00 Brno
- Kód z číselníku NIPEZ: 75 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: C. Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Zemědělská 1a, 613 00 Brno. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Ne............ od 18.30 do 5.30 hod.

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- ochrana, kontrola a zajištění prostor objektu a jeho okolí.

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- kontrolní obchůzky areálu a jednotlivých objektů v nepravidelných intervalech, vždy však nejméně 1x za 2 hodiny;
- provádět kontrolu stavu oplocení areálu min. 2x za směnu;
- kontroly stavu klimatizace serverovny (dle údajů teploměru) a klimatizací v místnosti strojovny vzduchotechniky min.1x za směnu;
- vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů min. 1x za směnu;
- sledování a vyhodnocování údajů a hlášení instalované EPS;
- uzamčení a odemykání hlavních i vedlejších vchodů do střežených objektů v souladu s pokyny Provozního řádu pracoviště;
- kontrolu uzamčení spodní vjezdové brány a v souladu s pokyny Provozního řádu pracoviště provést zablokování (odblokování) hlavní vjezdové brány do areálu pracoviště;
- zaznamenání pobytu všech zaměstnanců v areálu a v objektech pracoviště v době po uzamčení vchodů a zablokování brány dle příslušných ustanovení Provozního řádu pracoviště;
- kontrolu uzavření všech oken budov a střešních vikýřů pracoviště;
- kontrolu zhasnutí světel v místnostech a kancelářích budov;
- v pravidelných intervalech kontrolu provozního stavu plynového kotle a topného systému dle údajů měřicích přístrojů v kotelně,
- pravidelné periodické kontroly těsnosti spojů plynových zařízení, zkoušky výskytu CO v ovzduší, zkoušku průchodnosti pojistného ventilu a zkoušku tlakoměrů a provedení záznamu do Provozního deníku kotelny;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- údržbu (v zimních měsících) přístupových komunikací k budovám pracoviště,
- obsluhu EZS a dalších výstražné signalizace;
- zajištění informování správce objektu anebo centrálního dispečinku dodavatele v případě narušení objektu a přivolání Policie ČR;
- vedení služebního deníku střežení objektu;
- údržbu přístupových ploch a komunikací k budovám a v areálu pracoviště;
- zajištění informování správce objektu v případě narušení objektu a přivolání Městské policie či Policie ČR;
- spolupráce s ostrahou Mendelovy univerzity.

Pracovník ostrahy musí mít platné:
1. Osvědčení o způsobilosti topiče k obsluze nízkotlakých kotlů.
2. Osvědčení o způsobilosti obsluhy plynových zařízení.
3. Proškolení obsluhy tlakových nádob stabilních.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 24
- Měrná jednotka: Kč/měsíc
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 20 800,00


- Název: Část D - Hroznová 63/2, 656 06 Brno
- Kód z číselníku NIPEZ: 75 - Bezpečnostní služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79710000-4 - Bezpečnostní služby
- Popis: D. Předmětem zakázky je zajištění služeb ochrany majetku pracoviště ÚKZÚZ na adrese Hroznová 63/2, 656 06 Brno. Zadavatel požaduje, aby dodavatel zajistil pro zadavatele služby ostrahy dle následující specifikace:

Pracovní doba pracovníků ostrahy je: Po – Pá..................od 18.30 do 5.30 hod.
So – Ne, svátky.....24 hodin
(nástup v pátek 18.30 hod. do pondělí 5.30 hod.)

Ostraha objektu bude zahrnovat následující činnosti:
- přítomnost pracovníka ostrahy v recepci objektu,
- sledování kamerového systému,
- evidence návštěv,
- v mimo pracovní době provádění kontrolních pochůzek po areálu a objektech.

Kontrola objektu je prováděna zejména se zaměřením na:
- zajištění střežení objektu tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku zadavatele a příp. třetích osob;
- kontrolu oprávněnosti vstupu osob a vjezdu vozidel do objektu, po uzavření areálu a odchodu pracovníků, vedení evidence o pohybu zaměstnanců v mimopracovní době;
- fyzickou kontrolu objektů – zamezení vstupu/výstupu osob a věcí do/z objektu, pravidelné obchůzky objektu;
- zadržení osob, které se neoprávněně nacházejí v objektu a předání Policii ČR;
- obchůzky po uzavření areálu a odchodu pracovníků vykonávané každou hodinu, zjišťování případné havárie zavedených médií (voda, elektřina, plyn);
- provedení vizuální kontroly kuchyněk, toalet a sprch se zaměřením na kapající či protékající vodu a vypnutí elektrických spotřebičů;
- v zimním období provádění kontrol funkčnosti vytápění;
- při zjištění jakékoliv havárie provedení základního opatření k zamezení škod (např. uzavření vody do objektu), neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- kontroly případného narušení objektů, neprodlené informování oprávněné osoby o této skutečnosti;
- vedení evidence výdeje klíčů, upozorňovat oprávněné osoby na nedostatky v zabezpečení objektu a případné závady;
- obsluhu EZS a dalších výstražné signalizace;
- vedení služebního deníku střežení objektu;
- přepojování telefonních hovorů;
- předávání dokumentace a příslušenství od služebních automobilů objednatele;
- kontrolu dodržování protipožárních opatření a zajištění ohlašovny požárů;
- v zimním období úklid sněhu v okolí prostoru vrátnice a vstupu do areálu.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 11 020
- Měrná jednotka: Kč/hodina
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 60,11


Místo plnění veřejné zakázky Za Opravnou 4/4, Praha 5 - Motol
Ulice: Za Opravnou 4/4
Obec: 150 06 Praha 5 - Motol Motol
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.02.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.01.2019
Smlouva Smlouva ostraha - Motol

metodická nápověda

Kontextová navigace