Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec nad Nisou

Systémové číslo: T002/13/V00007933
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INO s.r.o. 27263517 Ano 10 006,42 12 107,77 30.10.2013 10:40:32
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 11 983,36 14 500,00 17.10.2013 10:56:08
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva INO s.r.o. 27263517
Datum uzavření smlouvy 06.11.2013
Celková smluvní cena bez DPH 10 006,42
Celková smluvní cena s DPH 12 107,77
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 101,35
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro ÚP Jablonec n.N. dle požadavku v příloze


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle požadavku v příloze. Podmínkou je uvést Kč u každé položky zvlášť. Požadujeme přímé náhradní plnění, pokud jej nemůžete nabídnout, nabídku můžete podat, ale při hodnocení jsou firmy zaměstnávající OZP zvýhodněni. Dodávka zboží - pouze celá najednou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky E. Floriánové 3/1004, Jablonec nad Nisou
Ulice: E. Floriánové 3/1004
Obec: 466 01 Jablonec nad Nisou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace