Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/13/V00007359
Zadavatel: Česká republika - Hasičský...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 0,00 0,00 25.09.2013 09:02:57
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 09.10.2013
Celková smluvní cena bez DPH 50 052,40
Celková smluvní cena s DPH 60 563,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 511,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle přílohy, vč. rozvozu na jednotlivé územní odbory. Kontaktní osoba: pí. Kočvarová, tel.: 950 230 182, 724 018 982.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Nákup kancelářských potřeb dle přílohy, vč. rozvozu na jednotlivé územní odbory. Kontaktní osoba: pí. Kočvarová, tel.: 950 230 182, 724 018 982.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Pražská 2666/52b, České Budějovice
Ulice: Pražská 2666/52b
Obec: 37004 České Budějovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihočeský kraj (CZ031)
Popis doby plnění 10.10.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace