Domů  /  Zadávací řízení  /  8/13 kancelářské potřeby ÚP…

Výpis systémových zpráv

8/13 kancelářské potřeby ÚP Hradec Králové

Systémové číslo: T002/13/V00006943
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ano 21 346,73 25 829,54 10.09.2013 08:32:46
KODEX, a.s. 25634381 Ne 26 659,65 32 258,18 10.09.2013 09:44:08
EMADO Hradec Králové, s.r.o. 25297457 Ano 27 310,30 33 045,46 04.09.2013 12:28:24
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ne 24 366,00 29 482,86 10.09.2013 10:11:14
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KODEX, a.s. 25634381
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší cena při splnění požadovaných parametrů
Datum uzavření smlouvy 12.09.2013
Celková smluvní cena bez DPH 26 659,65
Celková smluvní cena s DPH 32 258,18
Sazba DPH v % 21,00
DPH 5 598,53
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- kancelářské potřeby


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: kancelářské potřeby
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Wonkova 1142/1, Hradec Králové 2
Ulice: Wonkova 1142/1
Obec: 500 02 Hradec Králové 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Bližší specifikace: kontaktní osoba: Gavelová; Šarounová 950 116 546
Předpokládaná doba plnění od 13.09.2013
Předpokládaná doba plnění do 17.09.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace