Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00006179
Zadavatel: STÁTNÍ VETERINÁRNÍ SPRÁVA
Evidenční čísla zadavatele: SVS/2013/043921-G

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INTERPAP Office, s.r.o. 25013483 Ne 32 595,48 39 440,52 16.07.2013 11:32:21
PAPERA s.r.o. 25945653 Ne 34 297,69 41 500,20 16.07.2013 10:22:34
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 32 073,00 38 808,33 09.07.2013 16:25:18
SDZP-družstvo 25476092 Ne 44 952,79 54 392,88 16.07.2013 07:00:15
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ne 33 513,00 40 550,73 17.07.2013 13:15:04
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ORVEST, s.r.o. 25201042
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dodavatel nabídl nejnižší nabídkovou cenu.
Datum uzavření smlouvy 08.08.2013
Celková smluvní cena bez DPH 30 499,17
Celková smluvní cena s DPH 36 904,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 404,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb (např. kancelářských papír, kuličková pera, zvýrazňovače, viz. příloha.) a jejich dovoz na místo plnění VZ. Nacenit po jednotlivých položkách a přiložit k nabídce.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Viz. příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Slezská 7/100, Praha 2
Ulice: Slezská 7/100
Obec: 120 56 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 31.07.2013
Předpokládaná doba plnění do 16.08.2013
Smlouva Smlouva kancelářské potřeby

metodická nápověda

Kontextová navigace