Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování informačních…

Výpis systémových zpráv

Poskytování informačních služeb – recepce – ÚzP v Jičíně.

Systémové číslo: T002/13/V00005951
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ne 384 418,40 465 146,26 24.06.2013 00:51:30
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 511 636,00 619 079,56 13.06.2013 15:54:57
ARGUS, spol. s r.o. 00203459 Ano 615 550,00 744 815,50 19.06.2013 08:31:05
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Ne 365 750,60 442 558,23 24.06.2013 08:47:48
"Komplexní služby věřitelům... 60466766 Ne 449 410,00 543 786,10 20.06.2013 14:35:09
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Bartoň a Partner s.r.o. 26810093
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Výběr dodavatele na základě jeho umístění na 1. místě - dle automatického hodnocení systémem e-tržiště.
Datum uzavření smlouvy 26.07.2013
Celková smluvní cena bez DPH 365 750,60
Celková smluvní cena s DPH 442 558,23
Sazba DPH v % 21,00
DPH 76 807,63
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění informačních a recepčních služeb v objektu FÚ pro Královéhradecký kraj - ÚzP v Jičíně.


Položky předmětu:
- Název: Recepční služby v pracovní den
- Kód z číselníku NIPEZ: Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Recepční služby
- Popis: Zajištění informačních a recepčních služeb v pracovních dnech v objektu FÚ pro Královéhradecký kraj - ÚzP v Jičíně, specifikovaných v příloze č. 1 (návrh smlouvy bez příloh) a příloze č. 2 (tabulka přehledu pracovních hodin) této výzvy.

- Parametry:
- -- Název: Informační servis
- -- Operátor: =
- -- Hodnota: Ano

- -- Název: Provoz recepčních služeb
- -- Operátor: =
- -- Hodnota: Denní

- Identifikace:
- Množství: 6880.00000000
- Měrná jednotka: hodina


- Název: Recepční služby v sobotu
- Kód z číselníku NIPEZ: Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Recepční služby
- Popis: Zajištění informačních a recepčních služeb v sobotu v objektu FÚ pro Královéhradecký kraj - ÚzP v Jičíně, specifikovaných v příloze č. 1 (návrh smlouvy bez příloh) a příloze č. 2 (tabulka přehledu pracovních hodin) této výzvy.

- Parametry:
- -- Název: Informační servis
- -- Operátor: =
- -- Hodnota: Ano

- -- Název: Provoz recepčních služeb
- -- Operátor: =
- -- Hodnota: Denní

- Identifikace:
- Množství: 34.00000000
- Měrná jednotka: hodina


Místo plnění veřejné zakázky Havlíčkova 56, Jičín
Ulice: Havlíčkova 56
Obec: 506 01 Jičín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Popis doby plnění Od 1. 7. 2013 od 5:45 hod. do 30. 6. 2015 do 19:00 hod. - blíže viz příloha č. 1 této výzvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky.
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace