Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim - čisticí…

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim - čisticí prostředky a pomůcky na červenec

Systémové číslo: T002/13/V00005937
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
HYGOSERVIS a.s. 24184993 Ne 29 511,57 35 709,00 19.06.2013 14:11:45
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 31 712,00 38 371,52 20.06.2013 15:23:25
Sylva Ferdová 46262270 Ne 37 532,23 45 414,00 20.06.2013 08:15:48
EMIT-CZ, s.r.o. 27678598 Ne 36 773,00 44 495,33 18.06.2013 09:26:56
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva HYGOSERVIS a.s. 24184993
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 25.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 29 511,57
Celková smluvní cena s DPH 35 709,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 197,43
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Čisticí prostředky a pomůcky dle přiložené tabulky se spotřebním košem


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - čisticí prostředky a pomůcky na červenec
- Kód z číselníku NIPEZ: Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Čisticí a lešticí výrobky
- Popis: Čisticí prostředky a pomůcky dle přiložené tabulky se spotřebním košem.
Nabídky mohou podávat také uchazeči, kteří zaměstnávají více než 25 zaměstnanců, z nichž z celkového počtu zaměstnanců je více jak 50% zaměstnanců se zdravotním postižením, nebo jsou sami osobami samostatně výdělečně činnými a nezaměstnávají žádné zaměstnance. Uchazeč tuto skutečnost uvede ve své nabídce v souladu s §101, odst. 2 zákon a o veřejných zakázkách a zároveň v nabídce předloží potvrzení nebo rozhodnutí orgánu sociálního zabezpečení, která se týkají osob se zdravotním postižením. V případě chráněné pracovní dílny předloží uchazeč v nabídce potvrzení Úřadu práce České republiky – krajské pobočky nebo pro hlavní město Prahu či dohodu s krajskou pobočkou Úřadu práce podle § 67 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti.

Při použití výše uvedeného ustanovení je vyloučena možnost prokazovat skutečnosti prostřednictvím jiných osob.

Pokud uchazeč zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, je pro hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny tohoto uchazeče, snížená o 15%. Toto zvýhodněné hodnocení nabídkové ceny je možné pouze tehdy, pokud uchazeč v nabídce tyto skutečnosti doloží potvrzením místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce a zároveň se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky.

Pokud nebude poskytnuto požadované plnění na celý objem zakázky a nebudou doloženy potřebné dokumenty ve smyslu §101, odst. 2, 5 a 6 zákona o veřejných zakázkách, nebude přihlédnuto ke zvýhodnění z hlediska zaměstnávání osob s postižením.

Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.

Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: spotřební koš
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 31000.00000000


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 25.06.2013
Předpokládaná doba plnění do 28.06.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace