Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec

Systémové číslo: T002/13/V00005596
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INO s.r.o. 27263517 Ano 8 156,46 9 869,32 05.06.2013 13:48:35
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 9 270,63 11 217,46 28.05.2013 09:59:32
SDZP-družstvo 25476092 Ne 15 803,44 19 122,16 05.06.2013 07:45:39
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Datum uzavření smlouvy 10.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 9 270,63
Celková smluvní cena s DPH 11 217,46
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 946,83
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec dle požadavku v příloze


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy - max. dodržení požadavku. V případě nabídnutí náhrady, přesně uvést celý název, včetně značky nabídnutého zboží. U každé položky uvést Kč za ks včetně DPH.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec 1
Ulice: Dr. Milady Horákové 580/7
Obec: 460 01 Liberec 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění 30 dní
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace