Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu telefonní…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů TS OOP Liberec

Systémové číslo: T002/13/V00005268
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COM PLUS CZ a.s. 25772104 Ano 65 880,00 79 714,80 22.05.2013 14:18:54
AWEA s.r.o. 28711777 Ano 78 000,00 94 380,00 20.05.2013 13:00:38
PADS spol. s r.o. 25015630 Ano 86 400,00 104 544,00 23.05.2013 15:10:54
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva COM PLUS CZ a.s. 25772104
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Předložná nabídka byla s nějnižší nabídkovou cenou.
Datum uzavření smlouvy 28.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 65 880,00
Celková smluvní cena s DPH 79 714,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 13 834,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění zakázky je zajištění servisu telefonní ústředny a vnitřních rozvodů telekomunikačního systému v objektu OOP Liberec, nám. Dr. E. Beneše 26, 460 01 Liberec I – Staré Město.


Položky předmětu:
- Název: Zajištění servisu TÚ a vnitřních rozvodů TS OOP Liberec
- Kód z číselníku NIPEZ: Opravy a údržba kancelářských strojů, osobních počítačů a telekomunikačních zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Opravy a údržba telefonních ústředen
- Popis: Jedná se o práce v tomto rozsahu:
- každodenní diagnostika provozu digitálního komunikačního systému AT&T Definity G3iV3 a příslušenství, jednotlivých poboček, odchozích a příchozích vedení do veřejné telekomunikační sítě (dále jen „VTS“) prostřednictvím modemu dálkové údržby,
- vedení a průběžná aktualizace stavu účastnické databáze, měsíční zpracování a vyhodnocení tarifikace hovorného (tarifikací SW ATECO či SW obdobného); výstupní typ souboru MS Excel,
- spolupráce s provozovatelem VTS při řešení provozu a vedení do VTS,
- odstraňování poruch s touto garancí termínů:
• odstraňování vzniklých poruch, které by znemožnily provoz celého komunikačního systému – do 4 hodin po jejich nahlášení v době pracovních dnů a do 12 hodin v době pracovního volna, pracovního klidu a ve svátek,
• odstraňování vzniklých poruch, které by částečně znemožnily provoz komunikačního systému – do 24 hodin po jejich nahlášení.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky nám.Dr.E. Beneše 26, Liberec I
Ulice: nám.Dr.E. Beneše 26
Obec: 46001 Liberec I
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění Dle přiložené smlouvy o dílo.
Smlouva Smlouva o dílo č. 4/2013/LB/HS

metodická nápověda

Kontextová navigace