Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec - projekt Počítáme s Vámi

Systémové číslo: T002/13/V00005225
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 12 119,45 14 664,53 06.05.2013 11:20:22
SDZP-družstvo 25476092 Ne 15 447,62 18 691,62 13.05.2013 07:50:44
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Datum uzavření smlouvy 27.05.2013
Celková smluvní cena bez DPH 12 298,37
Celková smluvní cena s DPH 14 881,03
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 582,66
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle požadavku ÚP v příloze. Max. dodržení poptávky, v případě náhrady, podrobně uvést, čím nahrazujete.
Podmínka - uvést cenovou nabídku u každé položky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec 1
Ulice: Dr. Milady Horákové 580/7
Obec: 460 01 Liberec 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění 30 dní
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace