Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál pro…

Výpis systémových zpráv

Spotřební materiál pro kopírky, tiskárny a velkokapacitní tisk II

Systémové číslo: T002/24/V00059184
Zadavatel: Ústav pro hospodářskou...
Evidenční čísla zadavatele: UHUL/1041/2024/EaP

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 554 664,25 671 143,74 14.04.2024 22:07:55
Konica Minolta Business... 00176150 Ano 599 594,50 725 509,35 12.04.2024 12:03:33
Pavel Danihelka 72820942 Ano 499 025,00 603 820,25 14.04.2024 09:16:21
BossCan ComPrint spol. s r.o. 63488191 Ano 540 920,25 654 513,50 15.04.2024 08:16:25
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pavel Danihelka 72820942
Datum uzavření smlouvy 05.05.2024
Celková smluvní cena bez DPH 900 000,00
Celková smluvní cena s DPH 1 089 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 189 000,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup spotřebního materiálu pro kopírky, tiskárny dle jednotlivých požadavků, s možnosti přidat v průběhu smlouvy nové tonery, cartridge, odpadní nádoby apod.
Závoz na pobočky ústavu dle jednotlivých objednávek – adresy poboček příloha č.4
Bezplatný svoz prázdných kazet (tonery, cartridge, obrazové válce apod.)
Doprava zdarma při objednávce nad 1 500 s DPH.
U kancelářského tisku uvedena přibližná spotřeba za rok, která není závazná.




Položky předmětu:
- Název: Spotřební materiál pro kopírky, tiskárny a velkokapacitní tisk
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Nákup spotřebního materiálu pro kopírky, tiskárny dle jednotlivých požadavků, s možnosti přidat v průběhu smlouvy nové tonery, cartridge, odpadní nádoby apod.
Závoz na pobočky ústavu dle jednotlivých objednávek – adresy poboček příloha č.4
Bezplatný svoz prázdných kazet (tonery, cartridge, obrazové válce apod.)
Doprava zdarma při objednávce nad 1 500 s DPH.
U kancelářského tisku uvedena přibližná spotřeba za rok, která není závazná.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Nábřežní 1326, Brandýs nad Labem + pobočky
Ulice: Nábřežní 1326
Obec: 250 01 Brandýs nad Labem + pobočky
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Popis doby plnění Tato smlouva se uzavírá na dobu na dobu 4 let od účinnosti smlouvy, maximálně však do vyčerpání předpokládané částky 900 000,- Kč bez DPH (1 089 000,- Kč s DPH
Smlouva smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace