Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 40 ks PC

Výpis systémových zpráv

Nákup 40 ks PC

Systémové číslo: T002/24/V00059182
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
M Computers s.r.o. 26042029 Ano 549 400,00 664 774,00 17.04.2024 20:42:11
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 490 400,00 593 384,00 08.04.2024 15:25:41
ELSO PHILIPS SERVICE, spol.... 48113336 Ne 572 040,00 692 168,40 17.04.2024 16:38:07
OR-CZ spol. s r.o. 48168921 Ne 621 000,00 751 410,00 17.04.2024 11:07:30
Scenario s.r.o. 29462177 Ne 483 200,00 584 672,00 17.04.2024 10:35:45
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Scenario s.r.o. 29462177
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 30.04.2024
Celková smluvní cena bez DPH 483 200,00
Celková smluvní cena s DPH 584 672,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 101 472,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka 40 ks mini desktop PC. Technické požadavky na PC jsou uvedeny v příloze „technická specifikace“. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků (příloha č. 4 zadávací dokumentace). Maximální celková nabídková cena je 650.000 Kč bez DPH (tj. 786.500‬‬ Kč vč. DPH).

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude zadávací řízení na elektronickém tržišti vyhodnoceno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 45 kalendářních dnů od účinnosti smlouvy.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Zadavatel dále požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili doplněný návrh smlouvy (zvýrazněná místa označená textem "doplní účastník"). Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků v ceně min. 400.000 Kč za každou zakázku) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.
Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.
Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 14.4.2024.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.


Položky předmětu:
- Název: Počítač
- Kód z číselníku NIPEZ: 30200000-1 - Počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30200000-1 - Počítače
- Popis: Podrobná technická specifikace - viz samostatný dokument "Příloha č. 4 ZD - Technická specifikace.pdf"
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 40
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválila svým usnesením, zadávací řízení na elektronickém tržišti bylo vyhodnoceno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup pro uzavření smlouvy.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace