Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem IT techniky na…

Výpis systémových zpráv

Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu a Senátu Parlamentu ČR

Systémové číslo: T002/24/V00059122
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VT DATA, a.s. 64829693 Ano 206 000,00 249 260,00 02.02.2024 11:52:53
Scenario s.r.o. 29462177 Ano 220 000,00 266 200,00 12.02.2024 07:04:21
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva VT DATA, a.s. 64829693
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění podmínek zadávací dokumentace. Výběr nejvýhodnější nabídky byl schválen usnesením Rady MČ Praha 12 č. R-68-004-24 ze dne 20.2.2024
Datum uzavření smlouvy 20.02.2024
Celková smluvní cena bez DPH 206 000,00
Celková smluvní cena s DPH 249 260,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 43 260,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu (předpokládaný termín konání voleb – 7. – 8. června 2024) a voleb do Senátu Parlamentu ČR (předpokládaný termín konaní voleb – říjen 2024).

Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 3 zadávací dokumentace).

Minimální technické požadavky na notebooky a tiskárny jsou uvedeny v poptávaných položkách zadávacího řízení případně v samostatné příloze „technická specifikace“ - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!

Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková celková cena (u plátce DPH cena vč. DPH, u neplátce DPH pak nabídková cena bez DPH, která je cenou konečnou) za kompletní předmět nájmu, tzn. za pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu a voleb do Senátu Parlamentu ČR. Maximální celková nabídková cena je 290.000 Kč bez DPH. Nabídky s vyšší celkovou nabídkovou cenou budou vyřazeny.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 300.000 Kč na jednu pojistnou událost Zadavatel dále požaduje vyplnit a předložit doplněný návrh smlouvy (viz příloha č. 3 zadávací dokumentace). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s podanou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště. Neúplné doplnění návrhu smlouvy může být důvodem k vyřazení účastníka!

Účastník předloží seznam alespoň tří obdobných realizovaných plnění (zápůjčka IT techniky za účelem zajištění voleb v obdobném rozsahu a v minimální hodnotě 100.000 Kč bez DPH) realizovaných a dokončených dodavatelem v období pěti let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude zadávací řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 8. 2. 2024 do 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

U notebooků i tiskáren preferujeme dodávku stejné značky, popř. modelové řady. V případě, že by bylo více druhů notebooků nebo tiskáren, je nutné uvést (konkrétní typy) přímo do nabídky i do přílohy smlouvy.



Položky předmětu:
- Název: Tiskárna
- Kód z číselníku NIPEZ: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Popis: Černobílá, laserová, USB, malá stolní (váha max. 8 kg).

Tiskárna včetně nutného příslušenství (USB datový kabel, napájecí kabel, kompatibilní originální toner, tisk min. 300 stran, kompatibilní ovladače pro OS předinstalované v noteboocích).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 60
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Notebook
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Požadované parametry: Notebook s velikostí displeje min. 15“. Notebook musí mít klávesnici s českými znaky + numerickou klávesnici (není přípustné řešení formou externí klávesnice nebo externí numerické klávesnice).

Notebook musí mít min. 3x USB pro připojení tiskárny, myši a flashdisku (USB-A 2.0 nebo USB-A 3.0, případně lze počet USB dosáhnout využitím USB hubu; v případě využití USB hubu preferujeme USB-C na USB-A). Je bezpodmínečně nutné, aby všechna USB byla odzkoušena a funkční. Notebook musí mít předinstalovaný operační systém Windows 10 CZ nebo Windows 11 CZ (nejsou přípustné jiné varianty OS!). Na všech noteboocích však musí být nainstalována stejné verze jednoho z těchto OS a licence OS musí být řádně aktivována.

Notebook musí být vybaven kompletním příslušenstvím (kabely, zdroj, baterie s kapacitou min. 60 minut, myš, brašna).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 60
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Předmětem veřejné zakázky je pronájem IT techniky na zajištění voleb do Evropského parlamentu (předpokládaný termín konání voleb – 7. – 8. června 2024) a voleb do Senátu Parlamentu ČR (předpokládaný termín konaní voleb – říjen 2024). Detailní informace o plnění jsou uvedeny v rámci smlouvy o nájmu IT techniky na realizaci veřejné zakázky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace