Domů  /  Zadávací řízení  /  Podposa, servis a rozvoj IS…

Výpis systémových zpráv

Podposa, servis a rozvoj IS Microsoft Dynamics 365 Business Central

Systémové číslo: T002/23/V00059098
Zadavatel: Podpůrný a garanční...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
NAVERTICA a.s. 25585207 Ano 0,00 0,00 02.01.2024 17:30:11
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva NAVERTICA a.s. 25585207
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Oslovení jednoho účastníka
Datum uzavření smlouvy 08.01.2024
Celková smluvní cena bez DPH 1 977 163,38
Celková smluvní cena s DPH 2 392 367,69
Sazba DPH v % 21,00
DPH 415 204,31
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění jsou expertní poradenské a konzultační služby dodavatele poskytované za účelem podpory, servisu a rozvoje ekonomického systému zadavatele, vybudovaného na platformě Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Služby budou poskytovány v následujících oblastech:
1. Service Desk (post-implementační podpora ze strany Dodavatele).
2. Zajištění možností vývoje s využitím ALOPS a DEVOPS nástrojů.
3. Zajištění možnosti automatického testování nových úprav a upgrade ERP systému.
4. Zajištění dostupnosti IT architekta při posuzování Cumulative Active Update


Položky předmětu:
- Název: Podpora, servis a rozvoj informačního systému Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Kód z číselníku NIPEZ: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Popis: Předmětem plnění jsou expertní poradenské a konzultační služby dodavatele poskytované za účelem podpory, servisu a rozvoje ekonomického systému zadavatele, vybudovaného na platformě Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Služby budou poskytovány v následujících oblastech:
1. Service Desk (post-implementační podpora ze strany Dodavatele).
2. Zajištění možností vývoje s využitím ALOPS a DEVOPS nástrojů.
3. Zajištění možnosti automatického testování nových úprav a upgrade ERP systému.
4. Zajištění dostupnosti IT architekta při posuzování Cumulative Active Update
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Sokolovská 394/17, PRAHA - 8 - Karlín
Ulice: Sokolovská 394/17
Obec: 18600 PRAHA - 8 - Karlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Od uveřejnění smlouvy v registru smluv do 31.12.2026
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace