Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 40 ks PC

Výpis systémových zpráv

Nákup 40 ks PC

Systémové číslo: T002/23/V00058989
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 664 320,00 803 827,20 19.10.2023 21:24:48
M Computers s.r.o. 26042029 Ne 434 000,00 525 140,00 20.10.2023 07:07:22
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 536 800,00 649 528,00 19.10.2023 16:31:25
YOUR SYSTEM, spol.s r.o. 00174939 Ne 515 600,00 623 876,00 18.10.2023 12:08:08
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 544 200,00 658 482,00 13.10.2023 09:45:07
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva M Computers s.r.o. 26042029
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 31.10.2023
Celková smluvní cena bez DPH 434 000,00
Celková smluvní cena s DPH 525 140,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 91 140,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka 40 ks mini desktop PC. Technické požadavky na PC jsou uvedeny v příloze „technická specifikace“. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 660.000 Kč bez DPH (tj. 798 600‬‬ Kč vč. DPH).

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 45 kalendářních dnů od účinnosti smlouvy.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků v ceně min. 500.000 Kč za každou zakázku) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 16.10.2023, 9:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Počítač
- Kód z číselníku NIPEZ: 30200000-1 - Počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30200000-1 - Počítače
- Popis: Podrobná technická specifikace - viz samostatný dokument "technicka specifikace.pdf"
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 40
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 45 kalendářních dnů od účinnosti smlouvy.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace