Domů  /  Zadávací řízení  /  Prodloužení záruky a podpory…

Výpis systémových zpráv

Prodloužení záruky a podpory pro cluster IBM Storwize V5100

Systémové číslo: T002/23/V00058984
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Digital s.r.o. 60779420 Ano 589 500,00 713 295,00 17.10.2023 14:01:27
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Thein Digital s.r.o. 60779420
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění podmínek zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 31.10.2023
Celková smluvní cena bez DPH 589 500,00
Celková smluvní cena s DPH 713 295,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 123 795,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Zadavatel požaduje prodloužení záruky a servisní podpory výrobce HW a SW s možností výměny vadného HW v režimu minimálně 8x5xNBD pro cluster IBM Storwize V5100 (podpora celého řešení je v současnosti zajištěna do června 2024), které zadavatel v současné době provozuje v produkčním prostředí jako centrální datové úložiště. Zadavatel požaduje prodloužit uvedené služby pro všechny komponenty řešení o 12 měsíců. Datum začátku poskytování prodloužené záruky a podpory naváže na datum, do kterého je aktuální poskytovaná záruka a podpora zajištěna. Výčet jednotlivých HW a SW komponent vč. čísla kontraktů a identifikace zařízení jsou přílohou zadávací dokumentace (technická specifikace řešení).

Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní zajištění požadované služby při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 600.000 Kč bez DPH (tj. 726.000‬ Kč vč. DPH).

Za účelem posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka. Zadavatel požaduje, aby byly kroky k provedení poptávaných služeb realizovány do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky, dokladem o realizaci poptávaných služeb bude potvrzení o zakoupení prodloužené záruky a podpory v uvedeném rozsahu výrobcem řešení.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu (příloha č. 1 zadávací dokumentace) s celkovou nabídkovou cenou korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti, sken podepsaného Čestného prohlášení (příloha č. 2 zadávací dokumentace), prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm účastník zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy nebo pojistného certifikátu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost.
Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 15. 10. 2023.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Prodloužená záruka a podpora (minimálně 8x5xNBD) pro cluster IBM Storwize V5100
- Kód z číselníku NIPEZ: 71356300-1 - Technická podpora
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 71356300-1 - Technická podpora
- Popis: PProdloužená záruka a podpora (minimálně 8x5xNBD) pro cluster IBM Storwize V5100. Prodloužení záruky a podpory pro všechny HW a SW komponenty o 12 měsíců.
Podrobný popis komponent – viz příloha s technickou specifikací.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Zadavatel požaduje, aby byly kroky k provedení poptávaných služeb realizovány do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky, dokladem o realizaci poptávaných služeb bude potvrzení o zakoupení prodloužené záruky a podpory v uvedeném rozsahu výrobcem řešení.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace