Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kapalného dusíku s…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení a sledováním dat

Systémové číslo: T002/23/V00058969
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SIAD Czech spol. s r.o. 48117153 Ano 587 500,00 710 875,00 27.09.2023 08:14:35
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SIAD Czech spol. s r.o. 48117153
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Byla doručena pouze jedna nabídka.
Datum uzavření smlouvy 10.10.2023
Celková smluvní cena bez DPH 587 500,00
Celková smluvní cena s DPH 710 875,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 123 375,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení - odpařovací stanice a dálkového sledování dat, pro potřeby SVÚ Praha.


Položky předmětu:
- Název: Kapalný dusík
- Kód z číselníku NIPEZ: 24111800-3 - Tekutý dusík
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 24111800-3 - Tekutý dusík
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je dodávka kapalného dusíku s pronájmem technického zařízení – zásobníku a odpařovací stanice a dálkového sledování dat spotřeby dusíku, pro potřeby SVÚ Praha na adrese Sídlištní 136/24, Praha 6, na místě k tomu určeném, s uzavřením roční smlouvy na pronájem technického zařízení a dálkového sledování dat, a dále roční rámcové smlouvy na dodávky plynu do tohoto zařízení.

V pronájmu technického zařízení musí být zahrnut 1ks zásobníku o objemu 5 tis.litrů s tlakem 18 Barů, odpařovací stanice, plnící potrubí, armatury a systém dálkového sledování dat, včetně zajištění veškerého servisu, kontrol a revizí pronajaté technologie. Součástí dodávky bude rovněž zajištění veškerých činností souvisejících s dodávkou dusíku, zejména doprava, ADR, mýtné, eko poplatek a atest produktu.

Minimální čistota dusíku musí být 5,0 a musí odpovídat příslušným normám. Předpokládaná roční spotřeba kapalného dusíku je 25 tis.litrů/rok. Jedná se o orientační množství, které se může v návaznosti na provoz SVÚ významně lišit, zadavatel si proto vyhrazuje právo odebírat množství dusíku dle vlastních potřeb.

Cenová nabídka musí být podána jako celková cena za poskytování ročních služeb - dodávku technologie, její instalaci a provoz, její roční pronájem a technické zajištění, veškerý servis a revize. V cenové nabídce musí být dále uvedena služba sledování dat za celé období 1 roku, dodávka předpokládaného objemu dusíku v množství 25 tis.litrů/rok s uvedením ceny za jednotku, která musí být po celou dobu platnosti smlouvy dodržena. Cena dusíku musí být včetně všech poplatků spojených s jednotlivými dodávkami (předpokládáme dodávky cca 1x měsíčně) a včetně všech dalších poplatků. Cenová nabídka musí zahrnovat i deinstalaci veškerého dodaného technického zařízení v případě ukončení smlouvy s demontáží o víkendu.

Smlouva na pronájem technického zařízení a rámcová smlouva na dodávky kapalného dusíku bude uzavřena na období jednoho roku s výpovědní dobou 2 měsíce, s měsíční fakturací a splatností 21 dnů. Smlouvy vytvoří dodavatel zcela sám a předloží je zadavateli v rámci podané nabídky, i v editovatelné podobě pro pozdější doplnění.
Termín zahájení plnění bude nejpozději do 1 měsíce od podpisu smlouvy a nejpozději do dvou dnů od případné deinstalace současného technického zařízení původního dodavatele. Deinstalace zařízení bude provedena o víkendu, tak aby byl provoz SVÚ co nejméně narušen. Termín případné deinstalace současného zařízení a termín samotné instalace zařízení dodavatele bude uveden ve smlouvě a v případě nedodržení bude sankcionován ve výši 10 tis.Kč za každý započatý den prodlení dodávky dusíku.

Prohlídka místa plnění je možná po předchozí telefonické dohodě na tel: 251 031 262, 602 938 430.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: rok


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha - Lysolaje
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha - Lysolaje
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 11.10.2023
Předpokládaná doba plnění do 10.10.2024
Smlouva Uveřejnění v registru smluv , Uveřejnění v registru smluv

metodická nápověda

Kontextová navigace