Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění úklidu a pomocných…

Výpis systémových zpráv

Zajištění úklidu a pomocných prací v SVÚ Praha

Systémové číslo: T002/23/V00058836
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
OCS Trading s.r.o. 28448073 Ano 748 900,00 906 169,00 12.05.2023 08:41:42
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OCS Trading s.r.o. 28448073
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Podána jediná nabídka.
Datum uzavření smlouvy 24.05.2023
Celková smluvní cena bez DPH 748 900,00
Celková smluvní cena s DPH 906 169,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 157 269,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Jedná se o provádění úklidových a pomocných prací dle zadané specifikace ve Státním veterinárním ústavu Praha s požadavkem na zajištění úklidu dvěma pracovníky současně v rozsahu 12ti hodinové pracovní doby s pracovní dobou úklidu mezi 6-18 hodinou o pracovních dnech.
Veškeré dezinfekční, smáčecí a čisticí prostředky na podlahu, sklo, keramiku a sanitu dodá sám dodavatel služeb a jejich cena tak musí být součástí cenové nabídky.
Dodavatel služeb vyplní Krycí list nabídky - "Tabulku k vyplnění", která je přílohou veřejné zakázky.


Položky předmětu:
- Název: Provádění úklidových prací
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Jedná se o provádění úklidových prací o pracovních dnech dle zadaného rozsahu v budovách SVÚ Praha na období 1 roku.
SVÚ Praha požaduje, aby byl úklid zajištěn dvěma pracovníky současně v rozsahu 12-ti hodinové pracovní doby s pracovní dobou úklidu mezi 6-18 hodinou každý všední pracovní den.
V ceně služby musí být započteny veškeré dezinfekční, smáčecí a čisticí prostředky na podlahu, sklo, keramiku a sanitu.

Cena zakázky bude vyjádřena jako celková cena zakázky za celé období (1 rok). Přesná specifikace a rozsah prací VZ je uveden v Příloze č. 1 smlouvy o poskytování úklidových a pomocných služeb včetně specifikace rozsahu uklízených ploch s přepočtem na denní plochu úklidu a s požadavkem na čisticí prostředky.
Práce budou prováděny technicky proškoleným, trestně bezúhonným personálem tak, aby byl zajištěn provoz pracoviště s hygienickými a akreditačními požadavky.
Další požadavky na plnění této VZ jsou uvedeny ve smlouvě, viz příloha VZ.
Doložení kvalifikace:
1) Zadavatel požaduje doložení potvrzení o příslušném pojištění na krytí škod způsobených činností dodavatele. Zadavatel dále vyžaduje vyplnit přílohu Krycí list nabídky -"Tabulka k vyplnění", která je také přílohou této VZ.
2) Zadavatel požaduje doložení seznamu minimálně 3 významných referenčních a ověřitelných zakázek, které dodavatel plnil během posledních 3 let a jejichž předmět činnosti spočíval v úklidu nemocnic, laboratoří či veterinárních prostor za provozu zařízení.
3) Zadavatel dále požaduje doložení o vzdělávání – dodavatel musí být držitelem certifikátu dle NSK pro úklidový sektor. Dále doložení vzdělání o odborné kvalifikaci vedoucího manažera: min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, praxe nejméně 5 let ve funkci manažera úklidu s doložením strukturovaného životopisu s prokazatelnou praxí a možnosti ověření.
4) Zadavatel stanoví jako maximální počet pracovníků, kteří se budou podílet na plnění předmětu zakázky (osoby provádějících úklid), 4 osoby na celé smluvní období. Osoby musí být proškoleny a dle RT ověřeny. Za každého nového pracovníka, který bude vykonávat službu nad rámec předem ohlášených pracovníků, si zadavatel vyhrazuje právo sankce, a to slevy z poskytovaných služeb ve výši 10% ceny z měsíční fakturované částky bez DPH v každém měsíci za každého nového pracovníka, ve kterém byl tento pracovník nad rámec předem ohlášených pracovníků ve službě.
5) Zadavatel dále stanoví požadavek na doložení platného výpisu z rejstříku trestů jak pro manažera úklidu, tak pro jednotlivé pracovníky úklidu.
6) Služba smí být poskytována pouze vlastními zaměstnanci, není možné poskytovat službu poddodavatelsky.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: rok


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha 6 - Lysolaje
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha 6 - Lysolaje
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.06.2023
Předpokládaná doba plnění do 31.05.2024
Smlouva Smlouva o poskytování... , Uveřejnění v registru smluv

metodická nápověda

Kontextová navigace