Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa obsahu a analýzy…

Výpis systémových zpráv

Správa obsahu a analýzy datových zdrojů

Systémové číslo: T002/23/V00058799
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Ludvík Škapec 88314642 Ano 312 000,00 312 000,00 20.03.2023 15:54:33
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ludvík Škapec 88314642
Datum uzavření smlouvy 31.03.2023
Celková smluvní cena bez DPH 312 000,00
Celková smluvní cena s DPH 312 000,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem VZ je poskytování služeb správy obsahu a analýzy datových zdrojů, které zahrnují tyto činnosti:
a) analýzy provázání a kontrola validity unikátních citací bibliografických zdrojů v rámci Informačního systému ochrany přírody (ISOP) a návrhy dílčích úprav systému;
b) provedení kontrol navázání inventarizačních průzkumů a plánů péče u chráněných území evidovaných v Digitálním registru ÚSOP a provedení aktualizace stavu registru;
c) analýza předmětů ochrany pro PP a PR v správě AOPK ČR. Doplnění seznamu předmětů ochrany ve vazbě na aktuální číselníky s členěním na druhy z vyhlášky a z plánu péče;
d) spolupráce na věcné a obsahové a kvalitativní naplněnosti nálezové databáze s ohledem na záznamy v realizovaných inventarizačních průzkumech;
e) tvorba speciálních analýz pro účely informačního systému ochrany přírody;
f) aktualizace evidence datového skladu AOPK pro prostorové členění lesa pro vybrané poskytnuté LHP.


Položky předmětu:
- Název: Správa obsahu a analýzy datových zdrojů
- Kód z číselníku NIPEZ: 72330000-2 - Standardizace a klasifikace obsahu a dat
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72330000-2 - Standardizace a klasifikace obsahu a dat
- Popis: Předmětem VZ je poskytování služeb správy obsahu a analýzy datových zdrojů, které zahrnují tyto činnosti:
a) analýzy provázání a kontrola validity unikátních citací bibliografických zdrojů v rámci Informačního systému ochrany přírody (ISOP) a návrhy dílčích úprav systému;
b) provedení kontrol navázání inventarizačních průzkumů a plánů péče u chráněných území evidovaných v Digitálním registru ÚSOP a provedení aktualizace stavu registru;
c) analýza předmětů ochrany pro PP a PR v správě AOPK ČR. Doplnění seznamu předmětů ochrany ve vazbě na aktuální číselníky s členěním na druhy z vyhlášky a z plánu péče;
d) spolupráce na věcné a obsahové a kvalitativní naplněnosti nálezové databáze s ohledem na záznamy v realizovaných inventarizačních průzkumech;
e) tvorba speciálních analýz pro účely informačního systému ochrany přírody;
f) aktualizace evidence datového skladu AOPK pro prostorové členění lesa pro vybrané poskytnuté LHP.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka: Kč / 1 hod.
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kaplanova 1931/1, Praha
Ulice: Kaplanova 1931/1
Obec: 148 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Místem plnění je sídlo objednatele, případně mohou být služby poskytovány vzdáleným přístupem prostřednictvím sítě internet.
Popis doby plnění Smlouva se uzavírá na dobu určitou od účinnosti smlouvy, do 30. 3. 2024
Smlouva Podepsaná smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace