Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisních služeb…

Výpis systémových zpráv

Zajištění servisních služeb na UPS systémy na 24 měsíců

Systémové číslo: T002/23/V00058752
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTRON, a.s. 64948251 Ano 137 575,00 166 465,75 07.02.2023 10:23:26
PRONIX s.r.o. 48027944 Ano 190 120,00 230 045,20 10.02.2023 11:35:04
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ALTRON, a.s. 64948251
Datum uzavření smlouvy 13.02.2023
Celková smluvní cena bez DPH 137 575,00
Celková smluvní cena s DPH 166 465,75
Sazba DPH v % 21,00
DPH 28 890,75
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisních služeb, včetně poskytování SLA na UPS systémech po dobu 24 měsíců. UPS jsou umístěny v budově Ministerstva zemědělství v Praze na Těšnově.
Jedná se o zařízení: - Triple DPA 75 + 3 moduly + 2x bat. skříň 1 ks
- APC Smart - UPS RT 3000VA 230V 4 ks
Termín plnění služby od 1.3.2023 do 28.2.2025
Blíže viz níže:


Položky předmětu:
- Název: Elektrické zařízení
- Kód z číselníku NIPEZ: 31682000-0 - Elektrická zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 31682000-0 - Elektrická zařízení
- Popis: Potřeba zadavatele obsahuje m.j.:
- preventivní prohlídku zařízení včetně bateriového testu 1x ročně
- poskytování pohotovosti dle SLA:
a. doba podpory 7x24x365
b. doba odezvy na nahlášení požadavku 30 minut
c. maximální doba výpadku dohledové služby (1hodina v měsíci) 1x za trvání smluvního vztahu
d. nahlášení poruchy dohledovým centrem poskytovatele - 30 minut
e. zahájení řešení požadavku (oprava poruchy) do 4 hodin
f. vyřešení požadavku - oprava poruchy do 24 hodin od nahlášení požadavku, vyřešení může být formou opravy nebo náhradního řešení
g. poskytování monitoringu

• telefonická asistence v pracovní dny od 08:00 do 17:00 hodin
• zpětné zavolání do 4 hodin od vyžádání služby v rámci telefonické asistence
• proškolení obsluhy záložního zdroje 1 x ročně (v rámci profylaxe nebo dle požadavků zákazníka)
• pravidelnou preventivní údržbu záložního zdroje s vypracováním písemného protokolu
• profylaktická prohlídka záložního zdroje 1x v periodě 12-ti měsíců
• kapacitní zkouška baterií záložního zdroje 1x v periodě 12-ti měsíců
• vedení provozního deníku záložního zdroje

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Těšnov 65/17, Praha
Ulice: Těšnov 65/17
Obec: 11000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.03.2023
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2025
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace