Domů  /  Zadávací řízení  /  Prověřování finančních a…

Výpis systémových zpráv

Prověřování finančních a nefinančních informací o klientech a identifikace varovných signálů

Systémové číslo: T002/23/V00058728
Zadavatel: Podpůrný a garanční...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
CRIF - Czech Credit Bureau,... 26212242 Ano 732 500,00 842 375,00 08.02.2023 10:29:56
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva CRIF - Czech Credit Bureau,... 26212242
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Jediný účastník, splnil všechny požadavky zadavatele
Datum uzavření smlouvy 20.02.2023
Celková smluvní cena bez DPH 732 500,00
Celková smluvní cena s DPH 886 325,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 153 825,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- 1. Poskytnutí požadovaných služeb a reportů po celou dobu trvání smlouvy, s neomezeným limitem přístupů, při zřízení 10 přístupů do svého webového rozhraní či aplikace, a to pro různé zaměstnance zadavatele, přičemž zároveň může být přihlášeno neomezené množství uživatelů.
2. Zprostředkování výstupu z Katastru nemovitostí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 000 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
3. Zprostředkování výstupu z Centrální evidence exekucí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
4. Stanovení zda podnikatelský subjekt splňuje definici malého a středního podniku dle EK. Jedná se o paušál s neomezeným přístupem.
5. Sledování změn subjektů v definovaném portfoliu, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 3 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
6. Kontrola osob dle zákona č. 253/2008 Sb. v rozsahu 3 500 dotazů
Blíže viz smlouva vč. Příloh


Položky předmětu:
- Název: Prověřování finančních a nefinančních informací o klientech a identifikace varovných signálů
- Kód z číselníku NIPEZ: 66600000-6 - Řízení rizik, hotovosti a likvidity
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 66600000-6 - Řízení rizik, hotovosti a likvidity
- Popis: 1. Poskytnutí požadovaných služeb a reportů po celou dobu trvání smlouvy, s neomezeným limitem přístupů, při zřízení 10 přístupů do svého webového rozhraní či aplikace, a to pro různé zaměstnance zadavatele, přičemž zároveň může být přihlášeno neomezené množství uživatelů.
2. Zprostředkování výstupu z Katastru nemovitostí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 000 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
3. Zprostředkování výstupu z Centrální evidence exekucí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
4. Stanovení zda podnikatelský subjekt splňuje definici malého a středního podniku dle EK. Jedná se o paušál s neomezeným přístupem.
5. Sledování změn subjektů v definovaném portfoliu, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 3 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
6. Kontrola osob dle zákona č. 253/2008 Sb. v rozsahu 3 500 dotazů
Blíže viz smlouva vč. Příloh
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Sokolovská 394/17, PRAHA - 8 - Karlín
Ulice: Sokolovská 394/17
Obec: 18600 PRAHA - 8 - Karlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Od uveřejnění v registru smluv, nejdříve od 7.3.2023, po dobu 1 roku
Smlouva smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace