Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 80 ks licencí Microsoft…

Výpis systémových zpráv

Nákup 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu

Systémové číslo: T002/22/V00058497
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 843 520,00 1 020 659,20 20.07.2022 08:44:53
Netfox s.r.o. 27574032 Ne 850 320,00 1 028 887,20 07.07.2022 11:11:52
PREDNY SLM s.r.o. 07972571 Ano 583 200,00 705 672,00 18.07.2022 14:52:55
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PREDNY SLM s.r.o. 07972571
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků dle zadávací dokumentace.
Datum uzavření smlouvy 27.07.2022
Celková smluvní cena bez DPH 583 200,00
Celková smluvní cena s DPH 705 672,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 122 472,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC (v multilicenčním programu nikoliv jako OEM). Licence musí být dodány prostřednictvím licenčního programu, který umožní downgrade na verzi Office Standard 2016/2019. Software assurance (SA) zadavatel nepožaduje. Jediným hodnotícím kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena nesmí překročit 900.000 Kč bez DPH (tj. 1.089.500 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr nabídky schválí svým usnesením, bude vystavena objednávka.

Zadavatel požaduje, aby dodání předmětu veřejné zakázky bylo uskutečněno elektronicky, a to prostřednictvím elektronické platformy určené pro evidenci licencí. V platformě budou zapsány minimálně informace o licencích, a to včetně kompletního řetězce mezitímních vlastníků, instalační média a aktivační klíče, jsou-li k licencím k dispozici. Momentem dodání licencí se rozumí připsání licencí do elektronické platformy pro hromadnou evidenci licencí. Zadavatel požaduje vytvoření účtu v elektronické platformě pro evidenci licencí (nemá-li v ní ještě účet vytvořen) a dodání licencí do tohoto účtu nejpozději do 15 kalendářních dnů od účinnosti objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán. Zadavatel požaduje, aby Dodavatel na sebe převzal veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky a byl pro tyto případy prokazatelně zajištěn. Účastník tuto skutečnost doloží prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.000.000 Kč na jednu pojistnou událost. Součástí textace objednávky bude i ujednání, že dodavatel na sebe přebírá veškerá rizika plynoucí z dodání vadného plnění z dodávky.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň dvou obdobných zakázek (prodej obdobného počtu licencí Microsoft Office) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Součástí nabídky účastníka bude doložení potvrzení o existenci vztahu s výrobcem softwaru nebo doložení Čestného prohlášení o způsobilosti zajistit plnění z volného trhu.

Podmínky pro dodávky licencí z volného trhu:
Zadavatel požaduje, aby byly licence dodány přímo z distribuce výrobce softwaru, ledaže účastník u dodávky prokáže, že byly splněny všechny podmínky pro převod licencí podle platné legislativy. Za prokázané se mají takové licence, ke kterým účastník nejpozději v momentě plnění doloží dokumenty prokazující:
- identifikaci kontraktu, prostřednictvím kterého byly licence poprvé uvedeny na trh, s prokázáním jeho existence, např. screenshotem z nástroje pro evidenci SW licencí,
- identifikaci licencí z kontraktu, a to jejich číslem a úplným názvem,
- identifikaci prvního nabyvatele těchto licencí, u kterého bude zřejmé, že byly licence pořízeny na území EHS,
- prohlášení tohoto původního nabyvatele licence, že licence jsou odinstalovány, nejsou používány a je na straně tohoto nabyvatele zajištěno, že je zamezeno jejich použití v budoucnu a že na nich neváznou žádná práva třetích stran,
- úplnou identifikaci všech dalších, mezitímních držitelů těchto licencí,
- prohlášení všech dalších mezitímních držitelů daných licencí podle výše uvedeného bodu,
- vyplnění Transfer Sheetu společnosti Microsoft pro každý transfer v řetězci a jejich odeslání výrobci.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 8. 7. 2022, 9:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti v zadávacím řízení; odmítnout všechny nabídky a nevystavit objednávku; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do akceptace objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu nikoliv jako OEM
- Kód z číselníku NIPEZ: 48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
- Popis: 80 ks licencí Microsoft Office Standard 2021 Sngl LTSC v multilicenčním programu nikoliv jako OEM (Part Number 021-10695).

Licence musí být dodány prostřednictvím licenčního programu umožňujícího downgrade na verzi Office Standard 2016/2019.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 80
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží do 15 kalendářních dnů.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace