Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 70 ks PC

Výpis systémových zpráv

Nákup 70 ks PC

Systémové číslo: T002/22/V00058409
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 1 239 000,00 1 499 190,00 20.05.2022 08:37:03
M Computers s.r.o. 26042029 Ano 837 900,00 1 013 859,00 19.05.2022 15:20:01
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 913 570,00 1 105 419,70 18.05.2022 10:55:38
FLAME System s.r.o. 26846888 Ne 1 092 000,00 1 321 320,00 19.05.2022 10:39:47
DILERIS a.s. 26828677 Ne 874 300,00 1 057 903,00 19.05.2022 16:56:22
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva M Computers s.r.o. 26042029
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění technických parametrů. Protokol o hodnocení nabídek a výběru vítězné nabídce schválila svým usnesením Rada MČ Praha 12, 31.5.2022, usnesení č. R-175-011-22.
Datum uzavření smlouvy 31.05.2022
Celková smluvní cena bez DPH 837 900,00
Celková smluvní cena s DPH 1 013 859,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 175 959,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka 70 ks mini desktop PC. Technické požadavky na PC jsou uvedeny v příloze „technická specifikace“. Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 1.246.000 Kč bez DPH (tj. 1.507.660 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise následně doporučí Radě MČ Praha 12 nabídku účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. V případě, že Rada MČ Praha 12 výběr účastníka svým usnesením schválí, bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup pro uzavření smlouvy. Zadavatel požaduje, aby byla dodávka provedena kompletně a jednorázově (nikoliv na etapy) do 45 kalendářních dnů od účinnosti smlouvy.

Zadavatel požaduje, aby účastníci vyplnili a ve své nabídce předložili sken podepsaného Krycího listu s celkovou nabídkovou cenou (korespondující s nabídkovou cenou uvedenou na elektronickém tržišti), sken podepsaného Čestného prohlášení, prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 1.500.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Zadavatel dále požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili doplněný návrh smlouvy (zvýrazněná místa označená textem "doplní účastník"). Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného počtu PC/notebooků v ceně min. 500.000 Kč za každou zakázku) realizovaných a dokončených účastníkem v období čtyř let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 10. 5. 2022, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.



Položky předmětu:
- Název: Mini Desktop PC
- Kód z číselníku NIPEZ: 30200000-1 - Počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30200000-1 - Počítače
- Popis: Technická specifikace PC - viz příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 70
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dle smlouvy.
Smlouva Smlouva - schválený návrh

metodická nápověda

Kontextová navigace