Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem IT techniky na…

Výpis systémových zpráv

Pronájem IT techniky na zajištění voleb do zastupitelstev obcí a volby Prezidenta republiky

Systémové číslo: T002/22/V00058340
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ne 260 000,00 314 600,00 20.03.2022 21:06:12
VT DATA, a.s. 64829693 Ano 208 600,00 252 406,00 18.03.2022 14:52:43
Scenario s.r.o. 29462177 Ano 218 000,00 263 780,00 21.03.2022 06:53:39
Tomáš Bureš 02783622 Ne 214 000,00 214 000,00 15.03.2022 10:04:33
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Tomáš Bureš 02783622
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele. Rozhodnutí hodnotící komise o výběru vítězného účastníka potvrdila Rada MČ Praha 12 svým usnesením č. R-168-002-22 ze dne 5. 4. 2022.
Datum uzavření smlouvy 05.04.2022
Celková smluvní cena bez DPH 214 000,00
Celková smluvní cena s DPH 214 000,00
Sazba DPH v % 0,00
DPH 0,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je pronájem IT techniky na zajištění voleb do zastupitelstev obcí (předpokládaný termín konání voleb – třetí čtvrtletí 2022) a volby Prezidenta republiky (předpokládaný termín konaní volby – první čtvrtletí 2023).

Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s podanou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště. Neúplné doplnění návrhu smlouvy bude důvodem k vyřazení účastníka!

Minimální technické požadavky na notebooky a tiskárny jsou uvedeny v poptávaných položkách výběrového řízení případně v příloze č. 2 - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!

Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní předmět nájmu, tzn. za pronájem IT techniky na zajištění voleb do zastupitelstev obcí a volby Prezidenta republiky. Maximální celková nabídková cena je 290.000 Kč bez DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 300.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník doloží seznam alespoň tří obdobných realizovaných plnění (zápůjčka IT techniky v obdobném rozsahu a v minimální hodnotě 100.000 Kč bez DPH) realizovaných a dokončených dodavatelem v období čtyř let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky a to na základě schválení výběru Radou MČ Praha 12 (předpokládaný termín konání rady MČ – první polovina dubna 2022). Poté bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 10. 3. 2022, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

U notebooků i tiskáren preferujeme dodávku stejné značky, popř. modelové řady. V případě, že by bylo více druhů notebooků nebo tiskáren, je nutné uvést (konkrétní typy) přímo do nabídky i do přílohy smlouvy.




Položky předmětu:
- Název: Tiskárna
- Kód z číselníku NIPEZ: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Popis: Požadované parametry: Černobílá, laserová, USB 2.0, malá stolní (váha max. 8 kg!) – např. HP P1102

Tiskárna včetně nutného příslušenství (USB kabel, napájecí kabel, kompatibilní originální toner, tisk min. 300 stran, kompatibilní ovladače pro OS předinstalované v noteboocích)

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 58
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Notebook
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Požadované parametry: Notebook s velikostí displeje min. 15“. Notebook musí mít klávesnici s českými znaky + numerickou klávesnici (není přípustné řešení formou externí klávesnice nebo externí numerické klávesnice).

Notebook musí mít min. 3x USB (USB 2.0 nebo USB 3.0) – bezpodmínečně nutné, aby všechna USB byla funkční! Notebook musí mít předinstalovaný operační systém Windows 8 CZ, Windows 10 CZ nebo Windows 11 CZ (nejsou přípustné jiné varianty OS!). Na všech noteboocích však musí být nainstalována stejné verze jednoho z těchto OS a licence OS musí být řádně aktivována.

Notebook musí být vybaven kompletním příslušenstvím (kabely, zdroj, baterie s kapacitou min. 60 minut, brašna).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 58
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha 4
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termíny plnění jsou určeny smlouvou.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace