Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka 1 ks aktivního prvku

Výpis systémových zpráv

Dodávka 1 ks aktivního prvku

Systémové číslo: T002/21/V00058108
Zadavatel: Městská část Praha 12

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 166 638,00 201 631,98 24.09.2021 07:17:50
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 136 550,00 165 225,50 16.09.2021 11:37:12
NC Computers s.r.o. 26734397 Ne 82 385,00 99 685,85 24.09.2021 08:45:47
IT Děčín s.r.o. 06403638 Ne 161 480,00 195 390,80 23.09.2021 15:57:18
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva NC Computers s.r.o. 26734397
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena, splnění požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 24.09.2021
Celková smluvní cena bez DPH 82 385,00
Celková smluvní cena s DPH 99 685,85
Sazba DPH v % 21,00
DPH 17 300,85
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zadavatel požaduje pro doplnění své současné síťové infrastruktury dodávku 1 ks switche typové označení WS-C2960X-48FPD-L výrobce Cisco Systems včetně 1 ks modulu FlexStack-Plus, typové označení C2960X-STACK= (včetně kabeláže). Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní dodávku při splnění požadovaných technických požadavků. Maximální celková nabídková cena je 200.000 Kč bez DPH. (242.000 Kč vč. DPH).

Za účelem otevření nabídek, posouzení prokázání kvalifikace, technických požadavků a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky. Následně bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem bude konzultován další postup (smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel ji zpracuje na základě vítězné nabídky po ukončení výběrového řízení). Zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 200.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník předloží ve své nabídce seznam alespoň tří obdobných zakázek (prodej obdobného množství a typů datových prvků) realizovaných a dokončených účastníkem v období tří let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Zadavatel požaduje dodat (nejpozději jako součást dodacího listu při převzetí zboží) sériová čísla zařízení pro možnost nezávislého ověření u výrobce, že jde o zařízení nové a nepoužívané a měl tak smluvní jistotu, že dostane zboží v kvalitě dle předmětných požadavků.

Neúplné předložení požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení účastníka, stejně tak nesplnění technických požadavků.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 20. 9. 2021, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; na úpravu konečného znění smlouvy/objednávky; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu/objednávku s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu, avšak nejpozději do uzavření smlouvy/objednávky. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.


Položky předmětu:
- Název: Switch WS-C2960X-48FPD-L včetně modulu FlexStack-Plus
- Kód z číselníku NIPEZ: 32422000-7 - Síťové komponenty
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 32422000-7 - Síťové komponenty
- Popis: 1 ks switch WS-C2960X-48FPD-L výrobce Cisco Systems včetně 1 ks moduli FlaxStack-Plus, typové označení C2960X-STACK= (včetně kabeláže)
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Generála Šišky 2375/6, Praha
Ulice: Generála Šišky 2375/6
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor IT
Popis doby plnění Smlouva bude uzavřena formou objednávky - zadavatel požaduje, aby byla dodávka realizována do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace