Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL - Toaletní potřeby…

Výpis systémových zpráv

FEL - Toaletní potřeby 06/2021 formou náhradního plnění

Systémové číslo: T002/21/V00057954
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SIMACEK HS, spol. s r.o. 26229382 Ne 48 797,60 59 045,10 10.06.2021 08:53:49
Chráněná dílna TiRO Blansko... 27714357 Ne 63 184,00 76 452,64 08.06.2021 14:07:50
CESAR TRADE, s. r. o. 27273733 Ano 49 388,00 59 759,48 09.06.2021 22:52:50
Jan Vytopil 13615033 Ne 48 572,00 58 772,12 01.06.2021 15:23:44
Rudolf Šaman 12222682 Ano 630 089,40 762 408,17 01.06.2021 12:40:37
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Vytopil 13615033
Datum uzavření smlouvy 16.06.2021
Celková smluvní cena bez DPH 48 572,00
Celková smluvní cena s DPH 58 772,12
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 200,12
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka toaletních potřeb pro FEL ČVUT.
Zakázka je v souladu s § 38 ZZVZ vyhrazena dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.



Položky předmětu:
- Název: Toaletní potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: Set toaletních potřeb specifikovaných v přiloženém excel souboru.
Prosíme - vyplňte žlutá pole s jednotkovými cenami bez DPH (včetně dopravy), specifikaci zboží a identifikační údaje, a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Celkovou cenu zakázky pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je 7 kalendářních dní od odeslání objednávky. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy, resp. objednávky. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace