Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění recepční služby ve…

Výpis systémových zpráv

Zajištění recepční služby ve Státním veterinárním ústavu Praha s kontrolou objektů v areálu SVÚ Praha

Systémové číslo: T002/21/V00057917
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376 Ano 1 077 480,00 1 303 750,80 10.05.2021 09:28:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SBS TRANSFIN s.r.o. 27392376
Datum uzavření smlouvy 20.05.2021
Celková smluvní cena bez DPH 1 077 480,00
Celková smluvní cena s DPH 1 303 750,80
Sazba DPH v % 21,00
DPH 226 270,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha.


Položky předmětu:
- Název: Recepční služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 79992000-4 - Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79992000-4 - Recepční služby
- Popis: Jedná se o zajištění recepčních služeb včetně příjmu, evidence, uskladnění a distribuce biologického materiálu spolu s kontrolou objektů SVÚ Praha dle Rámcového popisu činnosti recepční služby (příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby). Pracovníci dodavatele musí mít zkušenosti s manipulací s biologickým materiálem v režimu kvality akreditované zkušební laboratoře dle ČSN ISO EN 17025 (nutné doložit). Zadavatel si vyhrazuje možnost osobního pohovoru s dodavatelem z důvodu prověření znalostí ve vztahu s manipulací se vzorky a infekčním materiálem. Doporučujeme prohlídku místa plnění VZ z důvodu specifik v požadované recepční službě. Zadavatel si jako podmínku pro podání nabídky plnění služeb vyhrazuje maximální počet pracovníků dodavatele k plnění služby, viz. příloha č.1 Smlouvy o zajištění recepční služby. Pracovníci dodavatele musí být trestně bezúhonní, schopni manipulace s břemeny o hmotnosti nad 15kg a být schopni výkonu noční práce.

Dodavatel v nabídce k prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 79 dále předloží seznam minimálně 3 realizovaných zakázek s ročním obratem v souhrnu min. 2 mil. Kč bez DPH poskytnutých za poslední tři roky před zahájením zadávacího řízení, z toho minimálně jedna zakázka musí být obdobného charakteru, tj. zakázka, jejímž předmětem byla recepční služba s přejímkou biologického materiálu k následnému laboratornímu vyšetření s délkou min. 1 rok a s cenou za zakázku min. 1 mil Kč bez DPH. Vzhledem k odbornosti poskytovaných služeb zadavatel vyžaduje, aby min. jeden vedoucí pracovník měl certifikát manažerského vzdělání (např. rekvalifikací u MŠMT ČR) nebo byl úplného středoškolského vzdělání s maturitou.

Nabídková cena je cena konečná včetně všech dalších nákladů pro výkon služby ze strany dodavatele, uvedena bude jako souhrnná cena za celý rok poskytovaných recepčních služeb (za 365 dnů). Jestliže bude nabídková cena obsahovat mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, vyžádá si zadavatel od dodavatele zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v souladu s ustanovením § 113 ZZVZ.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout nabídku dodavatele, který v předchozích letech nedostál závazkům plynoucím ze vzájemného smluvního vztahu.

Předpokládaná doba zahájení plnění veřejné zakázky je od 6/2021 s délkou smluvního závazku na jeden rok (365 dní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: rok


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.06.2021
Předpokládaná doba plnění do 01.06.2022
Smlouva Registr smluv potvrzení... , Smlouva o zajištění...

metodická nápověda

Kontextová navigace