Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem IT techniky na…

Výpis systémových zpráv

Pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky

Systémové číslo: T002/21/V00057891
Zadavatel: Městská část Praha 12

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VT DATA, a.s. 64829693 Ano 116 700,00 141 207,00 13.04.2021 16:05:48
CS21 Nextnet, s.r.o. 61977306 Ano 116 290,00 140 710,90 13.04.2021 13:04:48
Scenario s.r.o. 29462177 Ano 113 500,00 137 335,00 14.04.2021 06:46:01
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Scenario s.r.o. 29462177
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Ekonomicky nejvýhodnější nabídka, splnění požadovaných parametrů.
Datum uzavření smlouvy 28.04.2021
Celková smluvní cena bez DPH 113 500,00
Celková smluvní cena s DPH 137 335,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 23 835,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Pronájem se týká IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (předpokládaný termín konání – 8. – 9. října 2021).

Pronájem bude řešen uzavřením smlouvy o nájmu (viz příloha č. 1). Zadavatel požaduje vyplnit ve smlouvě zvýrazněná místa (označená textem "doplní účastník"), která budou totožná s podanou nabídkou účastníka. Doplněný návrh smlouvy účastník uloží jako nedílnou součást své nabídky na elektronické tržiště. Neúplné doplnění návrhu smlouvy bude důvodem k vyřazení účastníka!

Minimální technické požadavky na notebooky a tiskárny jsou uvedeny v poptávaných položkách výběrového řízení případně v příloze č. 2 - nesplnění těchto požadavků bude důvodem k vyřazení účastníka!

Kritériem pro výběr nabídky bude nejnižší nabídková cena za kompletní předmět nájmu, tzn. za pronájem IT techniky na zajištění voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Maximální celková nabídková cena je 150.000 Kč bez DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastníci ve své nabídce předložili prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii dokladů o oprávnění k podnikání podle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídajícím druhu, rozsahu a předmětu veřejné zakázky, nebo výpisu z registru kvalifikovaných dodavatelů, pokud je v něm uchazeč zapsán, prostou kopii pojistné smlouvy (pojistky nebo pojistného certifikátu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s prováděním jeho podnikatelské činnosti ve výši horní hranice pojistného plnění minimálně 250.000 Kč na jednu pojistnou událost.

Účastník doloží seznam alespoň tří obdobných zakázek (zápůjčka IT techniky na zajištění voleb v obdobném rozsahu) realizovaných a dokončených dodavatelem v období sedmi let před zveřejněním výzvy k předložení nabídek, a to včetně krátkého popisu řešení. Seznam bude mít formu čestného prohlášení a bude zde uveden objednatel, předmět zakázky, cena dodavatelem realizovaných dodávek, doba plnění a kontaktní osoba objednatele včetně telefonického, e-mailového nebo korespondenčního spojení, u které lze tuto referenci ověřit.

Za účelem otevření nabídek a provedení hodnocení nabídek je ustanovena hodnotící komise. Komise posoudí nabídky, následně seřadí nabídky dle výhodnosti. Vybrána bude nabídka účastníka, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou a splní všechny požadované podmínky a to na základě schválení výběru Radou MČ Praha 12 (předpokládaný termín konání Rady MČ – 27. 4. 2021). Poté bude výběrové řízení ukončeno a s vybraným účastníkem konzultován další postup pro uzavření smlouvy.

Dotazy k podmínkám uvedeným v této výzvě a jejích přílohách mohou účastníci zasílat do 1. 4 2021, 12:00.

Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit zadávací podmínky; změnit termín plnění veřejné zakázky; ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění; při nesplnění podmínek stanovených v této výzvě účastníka vyloučit z další účasti ve výběrovém řízení; odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem; zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Účastník nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení. Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

U notebooků i tiskáren preferujeme dodávku stejné značky, popř. modelové řady. V případě, že by bylo více druhů notebooků nebo tiskáren, je nutné uvést (konkrétní typy) přímo do nabídky i do přílohy smlouvy.



Položky předmětu:
- Název: Tiskárna
- Kód z číselníku NIPEZ: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30232110-8 - Laserové tiskárny
- Popis: černobílá, laserová, USB 2.0, malá stolní (váha max. 8 kg) – např. HP P1102

Tiskárna včetně nutného příslušenství (USB kabel, napájecí kabel, kompatibilní originální toner, tisk min. 300 stran, kompatibilní ovladače pro OS předinstalované v noteboocích)

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 58
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Notebook
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Požadované parametry: Notebook s velikostí displeje min. 15“. Notebook musí mít klávesnici s českými znaky + numerickou klávesnici (není přípustné řešení formou externí klávesnice nebo externí numerické klávesnice).

Notebook musí mít min. 3x USB (USB 2.0 nebo USB 3.0). Notebook musí mít předinstalovaný operační systém Windows 8 CZ nebo Windows 10 CZ (nejsou přípustné jiné varianty OS!). Na všech noteboocích však musí být nainstalována stejné verze jednoho z těchto OS a licence OS musí být řádně aktivována.

Notebook musí být vybaven kompletním příslušenstvím (kabely, zdroj, baterie, brašna).

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 55
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Písková 830/25, Praha
Ulice: Písková 830/25
Obec: 14300 Praha Modřany
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Úřad městské části Praha 12 Odbor provozní
Popis doby plnění Viz smlouva.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace