Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 30 - Nákup noteboků…

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 30 - Nákup noteboků včetně dokovacích stanic

Systémové číslo: T002/17/V00054934
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 30

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
XANADU a.s. 14498138 Ano 1 834 800,00 2 220 108,00 31.10.2017 13:00:30
DATA-INTER spol. s r.o. 14615754 Ne 1 889 880,00 2 286 754,80 09.11.2017 10:41:20
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva XANADU a.s. 14498138
Datum uzavření smlouvy 16.11.2017
Celková smluvní cena bez DPH 1 834 800,00
Celková smluvní cena s DPH 2 220 108,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 385 308,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka 120 ks notebooků včetně dokovacích stanic pro každý notebook (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 Technická specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží včetně místa dodání. Účastník v této příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy.

Blíže viz ZD.


Položky předmětu:
- Název: Přenosné počítače
- Kód z číselníku NIPEZ: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30213100-6 - Přenosné počítače
- Popis: Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní účastník do Krycího listu nabídky (příloha č. 5 zadávací dokumentace), do přílohy č. 1 – Technická specifikace
a kalkulace nabídkové ceny zboží včetně místa dodání, do návrhu kupní smlouvy (příloha č. 2) a v e-tržišti Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v e-tržišti Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v e-tržišti Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat za pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku z výběrového řízení vyřadí
a následně bude účastník vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Celkové náklady na předmět zakázky nepřesáhnou částku 1 988 143,- Kč bez DPH. Nabídková cena nesmí tento limit přesáhnout. Překročení tohoto limitu bude považováno za nesplnění podmínek zadávací dokumentace.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 120
- Měrná jednotka: Kus
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Místem plnění je sídlo zadavatele. Místem skutečné realizace dodávek je sídlo Státního úřadu inspekce práce a sídla oblastních inspektorátů práce. Seznam míst dodání, kde bude plnění realizováno, je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Popis doby plnění Nejzazší termín dodání plnění Smlouvy včetně předání faktury Kupujícímu je do 25 pracovních dnů od dne účinnosti Smlouvy, přičemž Smlouva je účinná dnem uveřejnění v registru smluv. Pokud lhůta skončí v den pracovního klidu nebo ve státní svátek, posouvá se její konec na nejbližší následující pracovní den.
Smlouva KS - NTB XANADU_reg

metodická nápověda

Kontextová navigace