Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Vsetín…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Vsetín 08.2017

Systémové číslo: T002/17/V00054530
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 20 844,00 25 221,24 29.08.2017 11:38:39
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 20 312,00 24 577,52 28.08.2017 16:40:17
PWR computers a.s. 48394246 Ne 20 339,00 24 610,19 30.08.2017 10:10:25
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680 Ano 20 098,00 24 318,58 29.08.2017 10:16:25
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680
Datum uzavření smlouvy 31.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 20 098,00
Celková smluvní cena s DPH 24 318,58
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 220,58
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup a dodání spotřebního materiálu dle specifikace veřejné zakázky v příloze


Položky předmětu:
- Název: tonery a válce
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: nákup a dodání spotřebního materiálu dle specifikace veřejné zakázky v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Žamboškou 1024, Vsetín
Ulice: Pod Žamboškou 1024
Obec: 75501 Vsetín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 01.09.2017
Předpokládaná doba plnění do 08.09.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace