Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby 2017

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby 2017

Systémové číslo: T002/17/V00053847
Zadavatel: Centrum pro regionální...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INO s.r.o. 27263517 Ne 1 331 988,78 1 611 706,42 26.06.2017 14:02:42
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 1 145 846,00 1 386 473,66 28.06.2017 15:58:29
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Ne 1 206 567,80 1 459 947,04 28.06.2017 13:15:51
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Dle ZD nejvýhodnější nabídka.
Datum uzavření smlouvy 01.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 1 900 000,00
Celková smluvní cena s DPH 2 299 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 399 000,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb včetně náhradního plněni dle konkrétní specifikace a aktuálních potřeb jednotlivých pracovišť Zadavatele v rámci celé ČR.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka: soubor
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 1 900 000,00


Místo plnění veřejné zakázky U Nákladového nádraží 3144/4, Praha
Ulice: U Nákladového nádraží 3144/4
Obec: 130 00 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.08.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.07.2019
Smlouva R. smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace