Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání matrací do pokojů RZ…

Výpis systémových zpráv

Dodání matrací do pokojů RZ MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00053800
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA- 211936/ČJ-2017-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ARBYD CZ s.r.o. 26339269 Ne 186 900,00 226 149,00 20.06.2017 18:05:16
AJAX CZ s.r.o. 28977653 Ne 212 900,00 257 609,00 16.06.2017 13:01:40
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Ne 395 000,00 477 950,00 21.06.2017 08:22:08
LB BOHEMIA, s.r.o. 26224461 Ne 150 000,00 181 500,00 15.06.2017 13:17:28
Interier-Stejskal s.r.o. 24719081 Ne 123 553,50 149 500,00 14.06.2017 11:19:22
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Interier-Stejskal s.r.o. 24719081
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou, jediným hodnotícím kritériem – váha 100%, obvyklou pro předmět plnění v daném čase a místě při splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 26.07.2017
Celková smluvní cena bez DPH 123 553,72
Celková smluvní cena s DPH 149 500,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 25 946,28
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- 50 kusů matrací


Položky předmětu:
- Název: Dodání matrací do pokojů RZ MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 39143112-4 - Matrace
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39143112-4 - Matrace
- Popis: Popis předmětu plnění:
50 kusů matrací
Matrace DUO VISCO HARD

a) Rozměry
- (š x v x d) 90 x 20 x 200 cm

b) Provedení
- Pětivrstvá sendvičová matrace s vyztuženým jádrem
- Kombinace tří variant pěn a jádra matrace
- Rozdílná tvrdost matrace v kombinaci Visco a studené pěny (letní a zimní vrstva)
- Odolný potah pro komerční využití
- Sedmizónové provedení horních vrstev matrace
- Kombinace tvrdosti H2-H4
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- Zadavatel požaduje pro zboží dokumentaci v českém jazyce.
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, neuvádí-li výrobce vyšší.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Další požadavky zadavatele:
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy a po obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 50
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Hornická (RZ Morava; p. Březina 731 553 003) 301, Staré Město
Ulice: Hornická (RZ Morava; p. Březina 731 553 003) 301
Obec: 788 32 Staré Město
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Popis doby plnění dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy a po obdržení písemné objednávky.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace