Domů  /  Zadávací řízení  /  Nábytek pro kancelář…

Výpis systémových zpráv

Nábytek pro kancelář bakteriologie

Systémové číslo: T002/17/V00053395
Zadavatel: STÁTNÍ VETERINÁRNÍ ÚSTAV...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ano 69 000,00 83 490,00 14.06.2017 10:14:43
Jaromír Landa 68049854 Ano 71 354,00 86 338,00 13.06.2017 12:53:10
Potrusil s.r.o. 25310119 Ne 77 004,00 93 174,84 14.06.2017 09:23:09
Truhlářství JPS s.r.o. 25273655 Ne 60 816,00 73 587,00 16.06.2017 09:45:55
GO interier s.r.o. 05960657 Ne 60 786,00 73 551,06 14.06.2017 12:26:06
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva GO interier s.r.o. 05960657
Datum uzavření smlouvy 17.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 60 786,00
Celková smluvní cena s DPH 73 551,06
Sazba DPH v % 21,00
DPH 12 765,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění je dodávka a odborná montáž nového nepoužitého nábytku pro oddělení bakteriologie STÁTNÍHO VETERINÁRNÍHO ÚSTAVU JIHLAVA, dle požadavků technické specifikace uvedené u jednotlivých položek (viz Příloha č. 3 - Technická specifikace). Jedná se o soubor nábytku jedné typové řady - všechny kusy musí být ze stejného materiálu, stejné barvy a rozměrově k sobě musí souhlasit. Součástí plnění je dovoz, kompletní instalace nábytkového vybavení v místě plnění a likvidace veškerých obalových materiálů. Požadujeme dodávku nábytku v originálním balení výrobce. Dodávaný nábytek musí splňovat platné hygienické předpisy a musí být v souladu s platnou legislativou. všechny výrobky musí být označeny značkou shody CE dle ů 13 zákona č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a to v grafické podobě ve smyslu nařízení vlády č. 291/2000 Sb. Veškerý nábytek bude splňovat požadované normy (dále viz přiložená Výzva k podání nabídky). Vybraný dodavatel doloží před podpisem smlouvy kopie platných certifikátů prokazujících splnění uvedených právních předpisů a norem. Vybraný dodavatel před podpisem smlouvy dodá zadavateli vzorek lamina nabízeného nábytku.


Položky předmětu:
- Název: Nábytek pro kancelář bakteriologie
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: Kancelářský nábytek dle přiložené technické specifikace - viz příloha č. 3 této zadávací dokumentace.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Rantířovská 93/20, Jihlava
Ulice: Rantířovská 93/20
Obec: 586 05 Jihlava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Popis doby plnění Zboží bude dodáno do 60 dnů od podpisu smlouvy.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace