Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání plastového nádobí…

Výpis systémových zpráv

Dodání plastového nádobí (proviantního materiálu) pro proviantní oddělení OSM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-196232/V)

Systémové číslo: T002/17/V00053209
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Šťastný a spol.s.r.o. 49358111 Ano 38 227,30 46 255,03 02.06.2017 15:37:48
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Šťastný a spol.s.r.o. 49358111
Datum uzavření smlouvy 13.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 38 227,27
Celková smluvní cena s DPH 46 255,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 8 027,73
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- jednorázové plastové nádobí


Položky předmětu:
- Název: jednorázové plastové nádobí
- Kód z číselníku NIPEZ: 39221100-8 - Kuchyňské nádobí
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39221100-8 - Kuchyňské nádobí
- Popis: Popis předmětu plnění:
jednorázové plastové nádobí (dále viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)

Další požadavky:
- dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 14. června 2017
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 23 000
- Měrná jednotka: kusů; balení


Místo plnění veřejné zakázky Kongresová (zařízení závod. stravování Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, p. Granilla - 974 823 470; 731 553 014) 1666/2, Praha 4 Nusle
Ulice: Kongresová (zařízení závod. stravování Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, p. Granilla - 974 823 470; 731 553 014) 1666/2
Obec: 140 21 Praha 4 Nusle
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 13.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 04.07.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace