Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání instalatérského…

Výpis systémových zpráv

Dodání instalatérského materiálu pro potřeby instalatérské dílny OPÚM OSNM k opravám a údržbě objektů KŘP hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00053203
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-193641/ČJ-2017-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
MATEP s.r.o. 27500217 Ano 183 688,90 222 263,57 08.06.2017 17:46:32
Randi Group s.r.o. 24119610 Ne 167 264,00 202 390,00 08.06.2017 11:42:13
DOBŘANSKÝ s.r.o. 26848317 Ano 168 737,20 204 172,00 08.06.2017 13:26:38
G-Sanita s.r.o. 27801047 Ne 198 524,10 240 214,20 05.06.2017 11:36:26
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Randi Group s.r.o. 24119610
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou
Datum uzavření smlouvy 28.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 167 264,00
Celková smluvní cena s DPH 202 390,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 35 126,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Instalatérský materiál – 114 položek, bude uskladněn ve skladu OSNM pro potřeby instalatérské dílny


Položky předmětu:
- Název: Dodání instalatérského materiálu pro potřeby instalatérské dílny OPÚM OSNM k opravám a údržbě objektů KŘP hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 44115200-1 - Instalatérské a topenářské materiály
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 44115200-1 - Instalatérské a topenářské materiály
- Popis: Popis předmětu plnění:
Instalatérský materiál (typy a počty viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- u materiálu, který je přímo označen typem a rozměrem s uvedení určitého výrobce, zadavatel nepřipouští alternativní plnění.
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Další požadavky zadavatele:
- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy a po obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zadavatel požaduje zaokrouhlení celkové nabídkové ceny na celé koruny.
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy; p. Lodinský tel.: 974 885 450; 739 243 242) 1, Praha 8 Libeň
Ulice: U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy; p. Lodinský tel.: 974 885 450; 739 243 242) 1
Obec: 186 00 Praha 8 Libeň
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace