Domů  /  Zadávací řízení  /  Řešení pro zabezpečený tisk

Výpis systémových zpráv

Řešení pro zabezpečený tisk

Systémové číslo: T002/13/V00004427
Zadavatel: Česká republika - Úřad pro...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Konica Minolta Business... 00176150 Ne 681 729,00 824 892,09 10.04.2013 07:57:15
KYOCERA Document Solutions... 40764281 Ne 158 158,00 191 371,18 10.04.2013 08:54:39
AUTOCONT a.s. 47676795 Ano 693 644,00 839 309,24 09.04.2013 16:50:40
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KYOCERA Document Solutions... 40764281
Datum uzavření smlouvy 02.05.2013
Celková smluvní cena bez DPH 158 158,00
Celková smluvní cena s DPH 191 371,18
Sazba DPH v % 21,00
DPH 33 213,18
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Dodávka řešení pro zabezpečený tisk


Položky předmětu:
- Název: Řešení pro zabezpečený tisk
- Kód z číselníku NIPEZ: Obsluhy tisku
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Obsluhy tisku
- Popis: Dodávka řešení pro zabezpečený tisk splňující tyto minimální požadavky:

- řešení formou clusteru 2 kusů serverů (odolnost vůči výpadku jednoho) buď jako HW appliance nebo virtuálních strojů, možnost využití virtuálních strojů na platformě Windows Server 2008 R2 v prostředí VMware vSphere 5 (zadavatel disponuje datacenter licencemi)
- zabezpečený tisk pomocí bezkontaktních karet ATS1475 (nutno dodat 18ks HW terminálů pro tiskárny)
- tisková úloha čeká, dokud není povolen její tisk na základě ověření uživatele kartou na terminálu tiskárny
- import databáze přístupových karet ze stávajícího systému Gamanet C4
- dodané řešení musí být rozšiřitelné, tedy musí do budoucna umožnit za použití terminálů výrobce řešení pro zabezpečený tisk připojení tiskáren jiného typu a výrobce, než jsou níže specifikované
- připojení 2 druhů tiskáren ve 2 lokalitách – celkem 18ks (budova 1: 9ks Konica Minolta Bizhub C451 + budova 2: 9ks Konica Minolta Bizhub C452) - tiskové úlohy posílány na jednu ze dvou virtuálních tiskáren dle lokality, ve které je daný typ tiskárny fyzicky umístěn, tisk je zahájen po přiložení přístupové karty na libovolné tiskárně v dané lokalitě
- řízení práv a funkcionalit na základě rolí uživatele dle organizační jednotky. Tyto informace musí být automaticky přebírány z Active Directory
- možnost statistik tisků a kopií dle různých parametrů – min. dle zařízení, uživatelů, období
- export statistik do souboru v externím úložišti ve formátu *.xls
- dostatečně dimenzované úložiště pro uchování statistik tisku a kopií na všech připojených zařízeních po dobu minimálně 12 měsíců
- přístup do administrace a ke statistikám skrze webové rozhraní
- záruka a podpora (reakce a zprovoznění případných nefunkčností systému do dalšího pracovního dne buď v sídle Úřadu, případně vzdáleným přístupem) na dobu min. 4 roky
- vstupní analýza
- implementace a zprovoznění celého řešení


Konečná nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele na zprovoznění nabízeného řešení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky tř. Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Ulice: tř. Kpt. Jaroše 1926/7
Obec: 60455 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění 5-6/2013
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace