Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb pro…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb pro ÚP ČR KoP Cheb 5/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052862
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 3 200,00 3 872,00 25.05.2017 14:24:45
Merida Hradec Králové, s.r.o. 49815288 Ne 3 610,00 4 368,10 22.05.2017 10:38:31
KRUFIN s.r.o. 26353342 Ano 3 266,59 3 952,57 26.05.2017 14:45:06
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ano 3 205,65 3 878,84 28.05.2017 06:45:07
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ALTER, s.r.o. 47473266
Datum uzavření smlouvy 29.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 3 200,00
Celková smluvní cena s DPH 3 872,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 672,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení: ÚP ČR KoP Cheb, tř. Svobody 52, Cheb


Položky předmětu:
- Název: Hygienické potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33771000-5 - Hygienické papírové výrobky
- Popis: Nákup hygienických potřeb v rozsahu přiloženého seznamu včetně dodání na místo určení
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 6 000,00


Místo plnění veřejné zakázky tř. Svobody 52, Cheb
Ulice: tř. Svobody 52
Obec: 35002 Cheb
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Předpokládaná doba plnění od 29.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 30.06.2017
Smlouva Obj.2017-156

metodická nápověda

Kontextová navigace