Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání hydraulického otvírače…

Výpis systémových zpráv

Dodání hydraulického otvírače DOOR RAIDER pro zásahovou jednotku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/17/V00052777
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-149784/ČJ-2017-0000VZ-V

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
H Q H SYSTEM spol. s r.o. 48112488 Ano 0,00 0,00 22.05.2017 15:43:16
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva H Q H SYSTEM spol. s r.o. 48112488
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou, jediným hodnotícím kritériem – váha 100%, obvyklou pro předmět plnění v daném čase a místě při splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 21.07.2017
Celková smluvní cena bez DPH 653 000,00
Celková smluvní cena s DPH 790 130,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 137 339,09
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Hydraulický otevírač DOOR RAIDER


Položky předmětu:
- Název: Dodání hydraulického otvírače DOOR RAIDER pro zásahovou jednotku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 43328100-9 - Hydraulická zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 43328100-9 - Hydraulická zařízení
- Popis: Popis předmětu plnění:
1 kus Hydraulický otevírač DOOR RAIDER - dále viz příloha č. 1 - technická specifikace
- dodržení požadovaného typu a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- návod na užívání v českém jazyce
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Další požadavky zadavatele:
- dodání předmětu plnění do 90 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy a po obdržení písemné objednávky nejpozději do 15, 09. 2017.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Kus
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 - Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha 4 - Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 3
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 Kupní smlouvy

metodická nápověda

Kontextová navigace