Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 16 - Nákup…

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 16 - Nákup kancelářských potřeb 05/2017

Systémové číslo: T002/17/V00052732
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 16

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Office Assistance s.r.o. 48110205 Ano 48 806,53 59 055,93 22.05.2017 15:22:03
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Office Assistance s.r.o. 48110205
Datum uzavření smlouvy 24.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 48 806,53
Celková smluvní cena s DPH 59 055,93
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10 249,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka kancelářských potřeb v množství a specifikaci dle přílohy č. 1 zadávací dokumentace - Specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží vč. místa dodání. Uchazeč v příloze doplní všechna žlutě vyznačená pole. Tato příloha bude rovněž přílohou kupní smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 5 zadávací dokumentace), do přílohy č. 1 – Specifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží včetně místa dodání, do návrhu kupní smlouvy (příloha č. 2) a v e-tržišti Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v e-tržišti Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v e-tržišti Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku z výběrového řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Cena celkem
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 49 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Místem plnění je sídlo zadavatele. Místem skutečné realizace dodávek je sídlo Státního úřadu inspekce práce a sídla oblastních inspektorátů práce. Seznam míst dodání, kde bude plnění realizováno, je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná doba plnění od 24.05.2017
Předpokládaná doba plnění do 07.06.2017
Smlouva KP 05_2017 - Office

metodická nápověda

Kontextová navigace