Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání spojovacího materiálu…

Výpis systémových zpráv

Dodání spojovacího materiálu pro provádění montáží v objektech Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-173920/V)

Systémové číslo: T002/17/V00052686
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Stanislav Smola 66453381 Ne 6 550,00 7 925,50 18.05.2017 13:54:07
Pavel Míka 18325297 Ne 6 590,00 7 973,90 17.05.2017 15:00:50
DOBŘANSKÝ s.r.o. 26848317 Ne 4 242,00 5 132,82 12.05.2017 18:42:41
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Ano 12 440,00 15 052,40 21.05.2017 14:30:53
Roman Juřík 69985502 Ne 4 790,00 5 795,90 15.05.2017 12:11:05
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Roman Juřík 69985502
Datum uzavření smlouvy 06.06.2017
Celková smluvní cena bez DPH 4 790,00
Celková smluvní cena s DPH 5 795,90
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 005,90
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup stavebního spojovacího materiálu


Položky předmětu:
- Název: stavební spojovací materiál
- Kód z číselníku NIPEZ: 44530000-4 - Spojovací materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 44530000-4 - Spoje
- Popis: 1. Předmět plnění a specifikace:
a/ Kotva narážecí mosazná se závitem M8.
200 KS
b/ Vrut do sádrokartonu TN jemný 3,5 x 45.
2000 KS
c/ Vrut do sádrokartonu TN jemný 3,5 x 35.
2000 KS
d/ Vrut do sádrokartonu BT vrtáček 3,5 x 45.
2000 KS
e/ Vrut do sádrokartonu BT vrtáček 3,5 x 35.
2000 KS
f/ Šroub TEX se zápustnou hlavou PH 3,5 x 19
1000 KS
g/ Šroub TEX se zápustnou hlavou PH 3,5 x 16
1000 KS
h/ Univerzální hmoždinka TX – PA 6 x 30
3000 KS
i/ Univerzální hmoždinka TX – PA 8 x 40
3000 KS
dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Další požadavky zadavatele:
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 15. 06. 2017
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 16 200
- Měrná jednotka: ks - různé


Místo plnění veřejné zakázky Kongresová (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315) 1666/2, Praha - Nusle
Ulice: Kongresová (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315) 1666/2
Obec: 140 21 Praha - Nusle
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 06.06.2017
Předpokládaná doba plnění do 03.07.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace