Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro ÚP…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro ÚP Liberec

Systémové číslo: T002/13/V00004384
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INO s.r.o. 27263517 Ano 14 537,04 17 589,82 04.03.2013 15:10:43
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 15 499,75 18 754,70 28.02.2013 13:40:02
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejvýhodnější nabídka, dodavatel zaměstnává osoby se ZP
Datum uzavření smlouvy 08.03.2013
Celková smluvní cena bez DPH 15 499,75
Celková smluvní cena s DPH 18 754,70
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 254,95
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro ÚP ČR - krajská pobočka v Liberci s podmínkou dodání na jednotlivá pracoviště dle přílohy.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy. Max. dodržení požadavků tak, jak je uvedeno (ks v balení, mic apod.). V případě nutnosti náhrady uveďte přesně označení, čím nahrazujete - je nezbytné dodržet celkového požadovaného množství.
Cenovou nabídku je nezbytné uvést u každé položky zvlášť. Vaší nabídku můžete uvést do přiložené tabulky na příslušný list nebo na další nový list, popř. doložit jinou formou nabídky. Podmínka - 1 faktura, 4 dod.listy a dodání na příslušná pracoviště, jak je uvedeno v příloze. Dodání zboží celé najednou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec 1
Ulice: Dr. Milady Horákové 580/7
Obec: 460 01 Liberec 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění dle dohody
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace